{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.671 visninger | Oprettet:

Import fra holland {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står og skal til at kbe min første MC.
Jeg har tænkt mig at anskaffe mig en yamaha maxim 650 eller 1100. Da jeg godt kan lide udseendet af dem, og ikke har kunne finde dårlig omtale af dem.
Vil det være et ok valg som første cykel?
Og da der ikke er mange af slaksen til salg i dk, overvejder jeg at importere en fra holland da jeg har set at de har en del tilsalg dernede.
Her opstår mit problem jeg ved intet om at importere, kan ikke hollansk og ved ikke om det kan betale sig...
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import fra holland
  • #1   23. apr 2009 Ang. sproget så spørg om han snakker engelsk(det er der nu mange der gør)
    Om det kan betale sig er svært at sige priserne er lave i dk lige pt, dog er begge mine biler + mc tysk import og har bestemt ikke fortrydt standen er meget bedre på bilerne ihvertfald.
    Papir arbejdet er nemt, så det er bare at gå igang hvis du går med det i tankerne

    MVH Simon J


  • #2   23. apr 2009 Mange af motorcyklerne på mobile.de kommer fra Holland. De er ikke billigere generelt i Holland i forhold til Tyskland.

    Jeg ved ikke lige med den model du omtaler der, hvorvidt der vil være noget at spare ved selv at importere. Men Skat er ikke fulgt med finanskrisen, så du kan risikere at betale mere ved selv at importere. Find evt. én i Danmark, og pres sælger ned i pris.

    Men selve processen ved at importere er nem nok. Alt vedrørende indregistrering kan ordnes på én dag.



  • #3   23. apr 2009 du kan evt tjekke skat.dk og se om der er noget at spare. hvis det var en Honda cbr 600 så var der en del. har selv lige købt en Hollansk Mc sælger kunne både Engelsk og lidt Svensk :o)

Kommentér på:
Import fra holland

Annonce