{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.570 visninger | Oprettet:

JoHa
JoHa
Tilmeldt:
4. aug 2005
Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 31

Import fra Holland? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har fundet en gl. Ducati, der lige nu står hos en forhandler i Holland.
Jeg skal køre sydpå om et par uger, og ville derfor passe perfekt med et smut forbi Holland, hvor jeg kunne købe den og køre på den hjem derfra.

Har søgt alt hvad jeg kunne de sidste dage på hvordan det ville foregå.
Har snakket med DaniaTruck vedr. deres 5-dages nummerplader. Men de siger de har oplevet problemer med de Hollandske betjente, ellers ville disse plader lade mig køre igennem Tyskland, og hjem til min bopæl eller værksted i DK uden problemer i tolden (så vidt jeg har forstået).

Det lyder dog alligevel ikk som den optimale løsning, da de som sagt har oplevet problemer i Holland med disse plader.

Har også hørt om nogen snakke om at forhandleren kan sætte nogle specielle prøveplader på, der tillader mig at køre til DK? Det er dog kun noget jeg har læst der omhandlede fra Tyskland til DK.

Har også læst at man kan køre på de originale plader, og købe prøveplader ved tolden i DK til resten af turen? men har ikke kunnet få dette 100% bekræftet. og stadig kun fra Tyskland til DK.

Søger i bund og grund, en mere uddybet forklaring på præcis hvad jeg kan gøre fra Holland til DK.

Kan ingen informationer finde fra sådan en tur, kan kun finde fra Tyskland til DK, og selv disse informationer har jeg ikke fået overblikket over.

Håber I kan hjælpe mig med at opklare problemet!
Tak på forhånd.

- Jonas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import fra Holland?
Kommentér på:
Import fra Holland?

Annonce