{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.587 visninger | Oprettet:

Min kæreste falder hele tiden af :( {{forumTopicSubject}}

Jeg er begyndt at køre nogle ture med min kæreste bagpå, da hun endelig har fået samlet mod til at få prøvet min "dødsmaskine". Vi har så været ude at købe hende hjelm, jakke og handsker, som jeg sætter som minimum for hun må køre med.

Vi har fundet hende nogle gode handsker, der passer godt og med god fingerbevægelighed i, problemet er bare, at hun har svært ved at holde fast i mig med dem på, når jeg fyrer den af. Hun har prøvet både at holde fast i min jakke foran eller bare holde sig selv i hånden rundt om mig, men med handsker på er det som om hun slet ikke kan få ordentligt fat. I går endte vi med at hun måtte tage handskerne af, og så var der ingen problemer, men det er ikke et kønt billede at tænke på den dag vi ryger af, og hun tager fra med hænderne...

Så ok, overskriften er måske "en smule" overdrevet, for hun er ikke røget af endnu, men når hun ikke kan holde ordentligt fast er jeg sikker på, det kun er et spørgsmål om tid.

Hvad gør I andre? Jeg har ingen bøjle på motorcyklen, hun kan holde i. Hvordan holder man fast i føreren med handsker på under kraftig accelleration?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kæreste falder hele tiden af :(
Kommentér på:
Min kæreste falder hele tiden af :(

Annonce