{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

ang køb af TL1000R {{forumTopicSubject}}

har idag været ude og kigge på en tl1000 som har gået 5000km den er i øjeblikket lakeret sort/guld men får en komplet valgfri lakering med hvis jeg ønsker det..
jeg fik at vide den var årg 03 men indreg 05.. blev de også lavet i 03?(syntes ikke jeg har kunne finde nogen fra den årg..?)
jeg kan ved hurtigt handel få den til 120000kr er det en fair pris?

på forhånd tak og god weekend


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang køb af TL1000R
  • #1   24. feb 2006 Hej Hans!

    Du kan altid ringe til Suzuki Danmark og oplyse stelnummeret, så kan de fortælle dig produktionsåret...

    Kender ikke lige prisen på dem pt. men husk at aftale helt præcist mht omlarkering, altså mulighed for at brokke sig over dårligt udført arbejde/ og få lavet det om...

    Det er jo svært at købe noget for du har set det :o)

    Hilsen Andreas


  • #2   24. feb 2006 okay ja så ved man da at det stemmer..
    jeg køber den igennem en forhandler da det er hans makker der har den.. men regner med at den skal lakeres i de kendte blå og hvid farver da den nok vil være lettest at komme af med igen..


  • #3   24. feb 2006 jep de er lavet i 03 også!

    Den farve lyder da sprød!
    sort og guld er pisseflot!

    Kan du ikke få afslag i prisen hvis du ikke vil have den omlakeret?

    Hvad skal den koste?

    Tjek min profli, der er en masse gavnligt til TL´eren du helt sikkert kan bruge


  • #4   24. feb 2006 Jeg synes det lyder som et rigtigt godt køb, hvis ellers standen er svarende til antal km (= udseende som ny). Hvad med ekstra udstyr ( potter koster fra 3000 og op, powercommander 2000,- osv.) Har en kammerat der købte en TLR med samme kilometer stand sidste år for 150.000. Det er en del i forhold til ny prisen, men den er også en uddøende race. KØB DEN og du vil ikke fortryde det.

  • #5   24. feb 2006 den har en del ekstra udstyr faktisk.. men kan se jeg har skrevet forkert tidligere:-) den er sølv og guld..
    der er bla. 2x micro titan potter på (kan det ikke passe det er det de hedder?) og klart baglygte glas m.m....
    men jo kan sagtens få den biligere.. men en komplet lakering koster 5000kr så det tror jeg nu nok jeg vælger..
    tænkte lidt på kawagrøn da jeg lige har købt helt ny dragt sidste år, men det er nok lidt synd:-) så blå og hvid er nok nemmere at få solgt..


  • #6   24. feb 2006 Syntes sq næsten det lyder for billig, enten har cykel været skadet ellers også er de virkelig desperate for, at komme af med den. Den burde koste omkring 135 ved en forhandler, med de oplysninger du har givet os. Hvis den er sølv og guld er den omlakeret, kunne tyde på den har været nede at ligge, så gå den godt igennem før du køber. Men ellers en rigtig fed cykel smiley

  • #7   25. feb 2006 REX prisen er fair nok! Den må ikke koste mere!


  • #8   25. feb 2006 Hvis du kikker på de TLR der står ved forhandlere rundt omkring, får du ikke en 03'er med 5000 km på bagen og extra udstyr for under 130 kilo...

  • #9   25. feb 2006 Nej det er jeg klar over!
    Men de får dem heller ikke solgt til den pris smiley
    Tyskere kan hentes hjem langt billigere og SV´erne har presset TL prisen en del ned! Der har tit været TLR til omkring 100k i dba! SÅ har de gået omkring 40-40k kilometer dog! TLS´erne ryger til under 100k, så 135k er for meget! alt for meget!

    120k er en god pris for en med 5000km på sig!
    Ville ikke være så bekymret med farven! Få den lakkeret sort og køb staferinger ved skiltemanden.dk SÅ kan man ikke se det ikke er en original lak


  • #10   25. feb 2006 Ja det er en rigtig god pris, men som jeg siger må der stikke et eller andet under (eks. at den har været skadet). Og du kan godt sælge en TLR idag til 130.- Dem du kan finde billig på dba er som regl 98 modeller og de har mange kilometer på bagen. Her snakker vi jo en 5 år nyer cykel der kun lige er kørt til...

  • #11   25. feb 2006 Hvis det er en 03 model kan du forresten kende den på, at den har bronce farvet forgaffel...

  • #12   25. feb 2006 jeg ser ikke hvorfor der skulle stikke noget under?!?!
    Hvis nu den er hentet hjem fra tyskland og han har været heldig med afgift tjener manden stadig på cyklen!

    Det kan også være han synes 120k er nok! Det er trods alt stadig februar!

    Men jar det er en god pris!
    Få lortet købt elelrs gør jeg det smiley
    nej, har lige købt en cykel mere..
    hvem er det der sælger?


  • #13   25. feb 2006 Okay nok om det.. Ja jeg kunne også godt tænke mig at se den?

    He he... Ja jeg har godt set din cykel nr 2. Du er jo gal ellers også har du for meget i sparebøssen... Men flot det er den sq smiley Tillykke med den..


  • #14   25. feb 2006 takker smiley
    er også lidt spændt på den TL´er
    Gad sq godt lige se et par billeder af den, da det så er meget nemmere at vurdere en pris!


  • #15   26. feb 2006 burde det presse prisen hvis den har været skadet?
    hvilken farve er en 03 rigtig?
    er der andre kendetegn ved en 03er?


Kommentér på:
ang køb af TL1000R

Annonce