{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Lidt at tænke over... {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger. Så blev sgu forår igen - bare ærgeligt at vejrguderne ikke helt er enige.

Jeg hørte en grim historie her til morgen, som jeg gerne vil viderebringe til Jer.
En bekendt kørte i sine unge dage (20 år siden) mc. En dag fulgtes han med 2 venner, hvoraf den ene havde en ny kæreste bagpå. Hun havde kørt bagpå i ca.14dage, så burde have vænnet sig nogenlunde til nedlægning i sving osv. Igennem en lang venstrekurve med ca.80km/t panikker hun pludselig, og rejser sig i mod svingretningen. Resultatet bliver, at de styrter og tager den anden kammerat med i styrtet. Alle 3 mister livet - pigen må "pilles ned" fra et jerngitter smiley

Moralen: tjaa, vi har sikkert alle hørt lignende historier før, og nogle har sikkert haft det tæt inde på livet, men jeg syntes bare denne her er ekstra grim. Kunne på en eller anden måde ramme os alle. Desuden er det jo snart vi skal ud og finde "balancen" igen.

Med håbet om en god sæson.
Stud


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt at tænke over...
  • #1   2. mar 2006 well idag lærer man at modkorregere hvis nu en evt bagsæde passager skulle rejse sig!
    Har selv været ude for det, men det har på intet tidspunkt været farlig heldigvis!

    Det gælder ligeledes også om at give sin medpassager en god oplevelse så vedkommende får lyst til at køre med igen.
    Ærgeligt sådan noget sker


Kommentér på:
Lidt at tænke over...

Annonce