{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

lidt at tænke over ?? {{forumTopicSubject}}

er det ikke lidt mærkeligt at unge mennesker skal betale mest i forsikringspræmie når man kan læse sådan en artikel http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-9586933.html?rss
men måske er det fordi forsikringsselvskabet ikke skal udbetale penge til folk der er døde ??? hmmm


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt at tænke over ??
  • #1   3. dec 2007 Nu står der jo, at der ikke er foretaget undersøgelser de sidste 50 år, så forsikringsselskaberne ændre nok ikke betingelserne, med mindre der kommer nye oplysninger i havarikommissionens kommende undersøgelse.

    Jakob


  • #2   3. dec 2007 Måske er en af grundene til at statestikken faktisk ser sådan ud at unge ikke har muligheden for samme slags maskiner som de ældre...

  • #4   3. dec 2007 Strada du da ikke til at snyde hva' smiley
    tror faktisk ikke på at det overvejende kun unge mennesker.
    tror nærmere det er en nem måde for selvskaberne at tjene en del flere penge .....
    men det er så min mening


  • Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Svar: 4
    #6   3. dec 2007 Hejsa allesammen.

    Har da osse en mistanke om, at de lidt "ældre" med en masse friværdi i huset. Som har fået renoveret badeværelset og nyt udekøkken, får den sjove ide, at købe den MC som de drømte om da de var yngre.
    Oftere kommer galt afsted. Mens de yngre har sikkert altid været i stattestikken.


  • #7   4. dec 2007 David: Jeg tror du har en lille iværksætter gemt i maven. Så det er da bare at oprette et forsikringsselvskab, med billige forsikringer til unge mennesker. Jeg er sikker på at der nok skal komme kunder i butikken ;o)

    Nej, jeg tror faktisk de fleste forsikringsselskaber sætter penge til, på at forsikre unge mennesker. Hvis der havde været nogen fidus i, at lave forsikringer til unge mennesker, så havde Klaus Riskær været der.


  • #8   4. dec 2007 Brian:

    Nu er det jo ikke altid, at det går med Klaus Riskærs invisteringer, som han formentlig umiddelbart selv havde forventet smiley

    Jakob


  • #9   4. dec 2007 Jakob: Nej, du har helt ret ;o)
    Men jeg gad nu godt, at have hans evner til at få 200.000 til at blive til en halv miliard, på 5 år. Men han glemte jo bare, at pengene ikke kunne stoppes direkte ned i privatøkonomien.

    PM på vej..


  • #11   6. dec 2007 jeg kender et sted hvor man som ung kan få en billig mc forsikring

Kommentér på:
lidt at tænke over ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce