{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så skete det igen !!!!
  • #1   19. sep 2009 folk er sku nogle svin.. De ser sig overhoved ikke for.. tror jer har været ved at blive påkørt mindst 7 gange på de 2år jeg har haft kort.. og så de de sådan nogle stoddere at de så dytter af en ! hvad faanden sker der. .. Skuffet!
    Medføelse for de mc kører som har mistet livet i trafikken..


  • #2   19. sep 2009 jae de kigger sig ikke for, jeg er blevet kørt ned 2 gange i kolding

  • #3   20. sep 2009 Ups lad os lige tage udgangspunkt i at når det sker er det et uheld og ikke med vilje, dette undskylder selvfølgelig ikke at man skader andre mennesker.

    Vi må have en holdningsændring blandt trafikanterne hvad enten man kører to eller flere hjul, lad janteloven blive hjemme og frem for alt tro altid det er en mc og bliv glad for at du ikke troéde det var en knaller, cykel eller en 45 uhadada, som nok bærer megen skyuld for at bilister tror de LIGE kan nå det og derved kommer uforvarende til at skade en mcist

    min mening og tro ikke jeg altid bevarer roen, det sker også at jeg mener nogle trafikanter skulle tæves med en våd berlinger og gerne offentligt på køge torv en lørdag formiddag


Kommentér på:
Så skete det igen !!!!

Annonce