{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.175 visninger | Oprettet:

Ny mc vs brugt {{forumTopicSubject}}

Hvad er bedst at købe ny eller brugt mc? Jeg har købt en ny honda cbf125, men skal bruge en motorcykel til og fra arbejde på motorvej, hvilket 11hk er for lille og for farlig til. Køre 135km pr dag. Jeg formoder at pengene på den lille er spildt (at det er bedre at beholde den som minde end som udbetaling på en ”rigtig”)

Jeg har altså brug for en maskine der går langt pr liter, og overvejede suzuki 500fk7, som jeg formoder kommer i en 2010 version med indsprøjtning og som overholder EURO III.

Jeg har set på nogle brugte maskiner, men jeg syntes prisen er for høj, mit krav er langt pr liter og fuldkåbe, og med et design jeg syntes om kommer jeg over 50.000kr og suzuki (500FK7) kan man få med alt til 70.000kr, men så er den jo også ny. Der er selvfølgelig service på en ny maskine, nogle der kender service intervallet for netop den Suzuki. Min march hastighed vil ligger mellem 110-130km/t, så jeg har mere brug en økonomisk maskine ned en hurtig.

Det kunne være fedt med indsprøjtning, da jeg bilder mig selv ind at det giver mindre vedligeholdelse. Er der noget jeg helt har overset? Har hørt om nogle enkelte hvor motoren skulle have en omgang efter 50.000km


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mc vs brugt
Kommentér på:
Ny mc vs brugt

Annonce