{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Marauder 800 1997
  • #2   29. nov 2009 Hej Pia Ja har godt hørt at optrækket ikke er det hurtigste, men det er jo os en cruiser så bare den kan lave en overhaling i ny og næ.

  • #3   29. nov 2009 Jeg synes absolut ikke siddestillingen er særlig god. Jeg var ude og prøvekøre en og jeg følte den var alt for lille. Jeg sad helt sammenkrøllet og forkrampet. Så hvis du er over 185 skal du evt. påregne fremrykkersæt og et andet styr.

  • #4   29. nov 2009 Lyt godt efter mislyde fra det forreste udstødningsforrør, da det er et dobbelt vægget rør, og det inderste har tendens til at gå løs. Er skaden sket, kan du evt bore hul i det yderste rør, og så svejse det fast den vej.
    Hører du denne raslelyd, har du altså et "værktøj" til at presse prisen ned med!


  • #6   30. nov 2009 hmmm jeg prøvede nemlig en marauder med fremflyttersæt og bredt styr og syns faktisk at der var fint plads i forhold til intruder og sådan noget. Men jeg må prøve mig frem. Regner med at den skal bygge en del om. Så der er lidt at få vinteren til at gå med.

    Er der i øvrigt nogen der har en brugt fremflyttersæt til at ligge ;.)


Kommentér på:
Suzuki Marauder 800 1997

Annonce