{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

DÆK ERFARING {{forumTopicSubject}}



Er der nogle der har erfaring med disse 2 dæk ang greb tør/våd vej ,holdbarhed osv har lige haft bridgestone BT 014 dårligt på våd vej.
Jeg kører på en R6 fra 07 (RJ 11) min kørestil er sportslig mest små veje mange sving gider ikke motorveje kører uanset om det er tørt eller våt,er disse 2 dæk gode andre foreslag er også velkommende
Michelin pilot power 2 ct
dunlop qualifier rr


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DÆK ERFARING
  • #1   2. feb 2010 Jeg har ikke prøvet det omtalte dunlop dæk, men har kørt stort set hele michelin serien - uden at være specielt imponeret. Derimod passer mine nye metzler M3 min kørestil særdeles godt. Der er super bid i tørvejr. I regnvejr syntes jeg også det virker ganske fortræffeligt. Det eneste minus er holdbarheden - men det er jeg nu lidt ligeglad med, mht. mit kørselsbehov, som udelukkende er til sjov. Overvej M3'eren.

  • #2   2. feb 2010 Dunloperne havde jeg sgu ikk den helt store tillid til. Da jeg købte kværnen i sin tid var den monteret op med dem på og jeg synes ikke jeg havde den feedback fra dem som jeg ville have.

    Skiftede så til Brigdestone BT016 og de vil til fulde dække det behov du beskriver der, Har brugt dem både på bane og vej og Jeg har ikke på offentlig vej formådet at køre dem til skridgrænsen. (okay et slip i ny og næ men ikke noget dramatisk). Vand er de tilgængæld ikke så fantastiske i... Men okay kik lige på mønstret så forstår du hvorfor smiley


  • #3   2. feb 2010 har kørt/kører på michelin power ct2 og er helt tilfreds, godt greb i både vådt og tørt.Vælger samme dæk igen .....

  • #4   2. feb 2010 har haft både bt014 og 016 og de er altså blevet noget bedre i vådt føre..

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #5   2. feb 2010 Power 2CT synes jeg har er skide irriterende når man skifter fra den hårde til den bløde gummiblanding, når man lægger cyklen an til sving.
    Jeg har prøvet et sæt på min egen, men også andre folks MC'er hvor tendensen var den samme.
    Det giver en smule uro, og det er sgu det sidste jeg personligt har brug for.

    Dunlop har jeg ikke prøvet.

    Jeg kører selv Pirelli Diablo Strada og skifter til Pirelli Angel ST når de nuværende dæk er slidt ned.


  • #6   2. feb 2010 Har selv rigtig gode erfaringer med Metzeler Sportec M3... Kanon dæk! smiley

Kommentér på:
DÆK ERFARING

Annonce