{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.660 visninger | Oprettet:

ØV ØV - vores mc'er er nok døde :( {{forumTopicSubject}}

Advarsel - langt

Mandag aften skulle Karsten og jeg lige over og have benzin på vores motorcykler, så vi tullede stille afsted. Da vi kom ud på Tingvej sprang pludselig to dådyr ud foran os på vejen.
Karsten ramte det ene dådyr på bagparten og slog en koldbøtte hen over styret. Jeg kunne ikke overhale på grund af risikoen for at ramme det andet dådyr, så jeg prøvede at bremse Yammi, men vejen var fugtig så røven slog ud til den ene side, så jeg væltede også og tumlede hen ad vejen.

Karsten har brækket kravebenet et par steder, så han skal på Farsø sygehus på mandag og opereres.

Jeg slap med fibersprængninger i nakken og ned ad ryggen samt på ballerne.

Vores køretøj er ødelagt, men heldigvis tog det af, så vi slap rimeligt billigt.

En fotograf tog billeder af stedet og vores motorcykler efter vi var kørt med ambulancen. De kan ses her (link fjernet)

For at det ikke skal være løgn, så blev Karstens motorcykel blevet stjålet efterfølgende.
Vi fik efterfølgende et kald fra politiet om at de havde fundet en motorcykel, så de ville lige have os til at se om det skulle være vores motorcykel. Okay - vi futtede afsted til Vodskov, hvor motorcyklen var lokaliseret, og til vores "glæde" kunne vi konstatere at det var Karstens motorcykel.
Så langt så godt. Jeg havde taget et kamera med, så vi kunne tage billeder til evt. forsikring (bevis eller noget)
Falck var på vej over for at hente Yammi, så vi kørte over til falckmanden så han kunne låse hende op og trække hende på laddet. Vi fortalte at den anden motorcykel var lokaliseret, så han kørte efter os over til motorcyklen.

Da vi kom frem var motorcyklen væk Der holdt en bil på stedet, som ikke holdt der før, så vi kiggede lidt underligt på hinanden og lige pludselig kunne vi høre, at en eller anden var i gang med at prøve at starte motorcyklen. Vi løb hen og råbte at de skulle stige af og at det ikke var deres motorcykel.
Manden på motorcyklen gik i panik, så han prøvede at køre afsted (det var inde midt i skoven). Han mistede herredømmet over den og smadrede den ind i et træ. Han stak af, med en af vores venner og falckmanden lige i hælene. Jeg stod og rystede helt vildt, men formåede at ringe efter politiet, som ville sende en hundepatrulje.
Jeg stod der med kameraet og tog de billeder jeg kunne komme til, så vi havde noget at vise politiet.

Karsten blev tilbage på parkeringspladsen, for han kunne ikke hverken løbe eller gøre noget som helst med hans brækkede kraveben.
Han gik hen og kiggede på den bil der var smidt på parkeringspladsen, og så at nøglerne stadig sad i. Han tog resolut nøglerne ud af tændingen og prøvede om han kunne låse bilen. Det kunne han ikke, så han puttede nøglerne i lommen, så politiet om ikke andet havde bilen at gå efter.
Pludselig kom den anden mand hen og begyndte at lede efter nøglerne. Han virkede som om han var beruset eller på stoffer.
Jeg gik tilbage og fik taget et par billeder af manden. Så begyndte han at komme hen imod os og virkede lidt truende.
Vi gik alle 4 lidt længere ind i skoven og væk fra manden. Da han gik forbi os, tog jeg lige et par billeder mere, i håb om at bare et af dem var brugbare for politiet.
Meget kort tid efter ankom politiet og de sendte hunden afsted for at fange mændene.
Der gik rigtig lang tid, hvor de ledte efter mændene, men kunne ikke finde dem.
Betjentene kom tilbage og afhørte os om hvad der var sket. vi afgav forklaring, som de så noterede ned.
Efter det begyndte de at undersøge bilen.

Så fik vi os lige en lille overraskelse - eller flere.

For det første var bilen stjålet og kørte med falske nummerplader. For det andet fandt de lige en pistol inde under sædet. Det viste sig dog at være en gaspistol.
Ved videre søgning fandt de lige 4 små pakker med kokain (??)

Jo det var hyggeligt kan I tro.

Nu venter vi på dommen over cyklerne, men vi frygter at de får "døds"dommen :((


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV ØV - vores mc'er er nok døde :(
Kommentér på:
ØV ØV - vores mc'er er nok døde :(

Annonce