{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

rasmus s
rasmus s
Tilmeldt:
14. jun 2010
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13

stjålet fzr 1000 {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg har en god ven der lige har fået stjålet sin yamaha fzr 1000 i herning. Den er let gendkendelig da den har en skade efter et styrt på den ene side.

ps. den er blå håber der er nogen der måske kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stjålet fzr 1000
  • rasmus s
    rasmus s Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13
    #3   9. aug 2010 den er blå med 2 helt runde forlygter det er en exup model.

  • #4   9. aug 2010 skal nok holde øje, kommer selv fra herning..

    Fadme tavelige at folk ikk har lært at kende forskel på dit og mit! smiley


  • #5   10. aug 2010 Hvornår er den meldt stjålet - og har i meldt det med stelnummer ?

    Jeg ringede til politiet i lørdags, fordi jeg så en stå på en grusvej i Sunds, men de sagde den ikke var meldt stjålet.

    Den her var blå på tanken og sidekåber og sølvgrå på bagenden og blå fælge med polerede fælgkanter.
    Den havde en skade på højre sidekåbe og topkåben.
    Sidekåben var nødtørftigt reparetet, og der var malet hen over rep. som var meget dårligt lavet. På sidekåben og topkåben, var der malet med sølvgrå som bagenden.
    FZR klistermærket på bagenden, var der også malet hen over.
    Den havde dobbelt runde forlygter, og havde kørt præcis 60.000 km
    Der var ingen nummerplade på, og politi fortalte den var afmeldt sidste år.
    Stelnummer var 3GM-009951

    Jeg går ud fra det er den, fandme noget lort den ikke var registreret stjålet da jeg ringede smiley


  • rasmus s
    rasmus s Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13
    #6   10. aug 2010 ja det er den har lige fået tjekket stel nr. det passer den blev meldt stjålet lørdag middag men det er jo ikke sikkert det er noget at komme ind i politiets system. vil du kontakt min kammerat hurtigst muligt 22627270

  • rasmus s
    rasmus s Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13
    #7   10. aug 2010 hej allesammen i må stadigvæk godt kigge efter den da den var fjernt fra det sted hvor "baghjul", havde set den det var vidst et par unge mænd der havde stålet den men "baghjul" vil vidst ligge et par billeder ind han havde taget af den da han så den.

  • #8   11. aug 2010 Jeg har lavet et galleri med billeder af MC'en.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=14634


  • rasmus s
    rasmus s Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13
    #9   27. aug 2010 hej allesammen mange tak for hjælpen. Politiet har fundet motorcyklen der var 2 yngre mænd der blev stoppet på den inde i herning så fedt det alligevel lykkeds at finde den. dog ikke i helt samme stand som de fik den i:(

Kommentér på:
stjålet fzr 1000

Annonce