{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Mc-hjelme (airoh) {{forumTopicSubject}}

Hey.

Er der nogen af jer mc-freaks herinde som kender lidt til Airoh hjelme?

P.t. har jeg en Airoh Mathisse som denne-->
(link fjernet)

Er der nogen der har erfaringer med den hjelm til mc-kørsel? Den er godkendt til det osv, men jeg er i tvivl med hensyn til vindstøjen og udluftningen.

Derfor overvejer jeg at købe en ny.
Min forhandler har lige fået denne nye lækre "airoh SV55 titanium" hjem. Prisen er 2700 kr. Umiddelbart en kanon lækkr hjelm med masser af udluftning, samt "solskærm" og mange andre små finesser. Den sidder kanon på hovedet, og indtrækket er rigtigt lækkert.

(link fjernet)
(link fjernet)

Er der nogen der kender denne, og er den pengene værd?

/Jesper!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc-hjelme (airoh)
  • #2   23. maj 2006 min kæreste ha haft en airoh hjelm, den var hun vild tilfreds og hun syntes ikke den støjede mere end alle andre hjelme, hun savner den faktisk den dag idag, fordi den samtiddig var behagelig at ha på osv

  • #3   23. maj 2006 de er jo låst, og håndtaget plejer at sidde indeni ved kæben, tror man skal være meget uheldig 1:999999 for at den går op, men ja der kan godt være en del mere vindstøj ved klaphjelme.


  • #4   23. maj 2006 Jeg har en Airoh hjelm model warrior2 og en Shoei og jeg må sige at Airoh er ligeså rar og fin at have på som Shoei. Med hensyn til om den er godkendt kan jeg sige ja det er den, den skal være E mærket, og det ved jeg Mathisse er da jeg selv så på den, men valgte warrior fordi der ikke var nogle hjemme i mn størrelse, ja jeg kunne slet ikke vente smiley

  • #5   24. maj 2006 kører også med warrior modellen. med ny bemaling i år(tjek min profil). støjer lidt ja, men ikke mere end mange andre meget dyrere hjelme også gør. til prisen fremragende hjelm. ang fare ved klaphjelme? ja selvfølgeligt skal man være sikker på den er låst. men har crashtestet 2 modeller, og ville ikke være bekymret

Kommentér på:
Mc-hjelme (airoh)

Annonce