{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Forslag til mc {{forumTopicSubject}}

Står og vil køre sidste år på min gamle højtelskede GS500E , som jeg har haft, ved til næste år er tiden kommet til en stor MC, jeg elsker lange ture og accelration og motorstyrke.

Hvilken MC burde jeg kigge efter ? jeg elsker klart nok Italienske mærker men klart Japanske er også noget jeg tænker på.

Jan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til mc
  • #2   25. mar 2012 SV1000?!

  • #3   26. mar 2012 Hvad er budgettet?
    Og er du til racer eller touring udseende?


  • #4   26. mar 2012 Lange ture, accelleration og motorstyrke? Det klarer de fleste. Hvis du er så blank foreslår jeg at læse nogle blade. Jeg har vist 4 årgange af engelske Bike hvis det har interesse.

  • #5   26. mar 2012 Jan J ..... det er der ikke nogen andre end dig selv der kan svare på.
    Ud og prøv, prøv, prøv og prøv lige en til, den DU syntes om er den du skal købe.
    Det er jo ret lige meget at andre syntes den er cool og sej, hvis du ikke kan køre mere end 10 min fordi den ikke passer til dig og du har det ubehageligt og ondt efter en kort tur.
    Det er det samme med at købe selve cyklen, der er ikke nogle der er bedre end den måde den er behandlet på, sagt på en anden måde en fra 2011 kan være totalt kørt i smadder, og en fra 1985 kan være så god som ny.
    Jeg er en total idiot ang min cykel, den får nyt filter, olie, luftfilter og tændrør ( irdium ) hvert år, og gerne et olieskift i midt sæson self med filter, og er der noget jeg ikke kan klare, så er det ikke at vide om ting er iorden på den, så heller skifte, fordi så ved JEG at det er iorden ( skal lige siges at mit kørsels behov er ca 4-5000 om året maks ).
    Så opfyld DINE behov, og lad andre have deres....
    God sæson og held og lykke på jagten


  • #6   26. mar 2012 Jeg er rimelig "Blank" ang at kende til selve det fysiske, kender godt modeller via navn og nummer og Ccm osv, og læst om mange osv men har ingen personlig erfarring rigtigt, og det ville jeg imod Kim S forslag få prøvet, det er helt sikkert.

    Der er ikke meget knald i en Gs500E det er jeg enig i, men det er andet år og det er med et års pause ( det længste år i mit liv smiley ) jeg kun køre, men ved med sikkerhed AT jeg skal ha en anden til næste år, og det er på den gode side af 650 Ccm...


Kommentér på:
Forslag til mc

Annonce