{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

kenneth j
kenneth j
Tilmeldt:
12. apr 2010
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 22

forslag til mc {{forumTopicSubject}}

nu jeg så småt ved at ha synet min ducato fra år 2000 og vil evt gerne ha den byttet til en mc,

jeg er ude efter noget hen af savaqe og virago.
men har osse fået afvide de er meget små hvertfald virago.
jeg er selv 192 cm høj så hvad forslag har i at jeg kunne kigge efter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forslag til mc
  • #1   26. maj 2012 Har selv taget kørekort på en Virago 250 og såddan en vil jeg ikke anbefale..Den gik i stykker bade under teori og køreprøve men man kan også få en 1100 virago.. Den er sikkert lidt større og mere velkørende(forhåbentlig).. Hvad med nogen Intruder(suzuki).. De er billige og du får meget for pengene, hvis det skal være Chopper stilen..

  • kenneth j
    kenneth j Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 22
    #2   26. maj 2012 er de forholdsvis store i størrelsen? skulle jo helst ikke ligne man køre rundt på noget der er alt for småt.. helst noget med fremrykkersæt hvor man kan strække benene lidt og ikke sider med styret helt tæt på.

  • #3   26. maj 2012 Honda vt 600 er der rimelig go plads på. Evt mont riser osv

  • kenneth j
    kenneth j Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 22
    #4   26. maj 2012 Kenneth A.. er det sådan en som du har tilsalg.?

  • #5   26. maj 2012 Samme spørgsmål = samme svar : ud og prøv !!

    Tag evt forbi brdr Jensen. De har næsten alt stående, så du kan prøve sidde..om du skal handle der ........ Det er en meget længere tråd smiley


  • kenneth j
    kenneth j Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 22
    #6   26. maj 2012 jamen det vil jeg evt prøve og gøre.. synes måske bare det var lige så nemt at spørge her inde. men selvfølgelig osse en mulighed det andet jo

Kommentér på:
forslag til mc

Annonce