{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.831 visninger | Oprettet:

Tak SKAT, hold da endelig lukket...;-) {{forumTopicSubject}}

Fik langt om længe hentet min "nye" cykel igår GTS 1000 fra 98 af, den skal dog lige synes inden den kan komme ud og trille men med 27.000 på klokken burde den være nem at køre gennem synet, men så opdager man da lige her til morgen at SKAT pga omlægninger lige holder lukket på motorkontoret i dag fredag samt mandag og så også lige tirsdag da det er 5 juni, jamen tak SKAT, så tager jeg sku da bare et par fridage mere i næste uge for at få den ud at køre, hold da kæft noget kolort.....;-/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak SKAT, hold da endelig lukket...;-)
  • #1   1. jun 2012 Ja det er neder, mener de har åbent i Tåstrup , Odense og Ålborg ??? Er dog ikke 100 procent sikker!

  • #2   1. jun 2012 Nej desværre heller ikke, det er landsdækkende, men pyt, det er 10 år siden jeg sidst har kørt motorcykel så en uge fra eller til...;-)

  • #3   1. jun 2012 De har åbent - men deres system til registreringer bliver "opgraderet" så de kan kun sidde på deres hænder.
    Havde en kollega der kørte 45 km forgæves i dag. Havde endda tjekket deres hjemmeside for at se åbningstider. Tror I der stod noget om at man ikke kunne få nummerplader - NEJ.
    Det er offentlig myndighed når det er bedst smiley


  • #4   1. jun 2012 Dog er der den fordel at når den er synet kan jeg få nummerpladen udleveret i synshallen så slipper for at skulle forbi motorkontoret endnu engang...

  • #6   2. jun 2012 Fik ny bil igår ( Up! move up! ) og der fik vi forklaring på hvorfor man ikke kan få nye plader før den 6 mener jeg det er.

    Det er fordi motorkontoret stopper med af "sælge" plader. Alt mht Plader bliver rykket ud til forhandlerene.


  • #7   2. jun 2012 Ja var også oppe torsdag. Må vente helt til på onsdag med at få plader på cyklen smiley

  • #8   2. jun 2012 Super tillykke med din coolest rarest Bike ??
    Så kommer der vel en til på galleriet.
    Hvor i landet er du fra.
    Kik evt forbi min.
    Thomas


  • #9   2. jun 2012 Tak for det Thomas

    Og ja, den kommer selvfølgelig i galleriet straks der er plader på, og den befinder sig i 9500 Hobro, ihvertfald noget af tiden...:-) Har været forbi galleriet og kigge samt alle mulige andre steder for at kigge folks erfaringer med den, mest fordi den er byttet ind til en meget fordelagtig pris, men derfor vil man jo ikke have noget der ikke fungerer i hverdagen....:-)


  • #10   2. jun 2012 De er offenlige ansatte så hvad regner du med......
    De får jo deres løn, om de laver noget eller ej.
    Hvorfor tro du vi har så hårdt et skatte-tryk.
    Vi andre skal jo betale for dem.


Kommentér på:
Tak SKAT, hold da endelig lukket...;-)

Annonce