{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.483 visninger | Oprettet:

Generhvervelse indenfor samme kategori?? Eller hvad?? {{forumTopicSubject}}

Dav MCG
Jeg står med et meget desperat spørgsmål som hverken politiet / borgerservice, kommunen eller min kørelærer kan svare på, men som jeg håber at en af jer kan svare på af erfaring.

Da jeg har erhvervet 2 klip indenfor de første 2 år (Jeg er 20 nu) har jeg fået et kørselsforbud indtil jeg har været oppe til en teoriprøve og en køreprøve..

Så er spørgsmålet følgende:
Siden jeg har modtaget de to klip på motorcykel (jeg har også bilkørekort) er det så tvungent at skulle op i MC teoriprøve og mc køreprøve?? Og kan man ikke nøjes med at gøre det i bil istedet?

Situationen er lidt anspændt da Randers politi har været så dygtige at smide mit kørekort væk (endda uden at informere mig om det) efter jeg har indleveret det til dem pr brev hvilket så også betyder at jeg ikke kan komme videre i mit kørekort forløb før de har fundet det og kan sende de papirer som min kørelærer skal bruge...

I værste falde kan jeg ende med først at kunne generhverve kørekortet i maj næste år når MC sæsonen starter igen og jeg kan komme til køreprøve på mc.

På forhånd tak
mvh Niels


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Generhvervelse indenfor samme kategori?? Eller hvad??
Kommentér på:
Generhvervelse indenfor samme kategori?? Eller hvad??

Annonce