{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

Benjamin A
Benjamin A
Tilmeldt:
13. mar 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 18

Motorcykel hjelm hjælp {{forumTopicSubject}}

Er der nogen her inden der har erfaring med denne hjelm http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/108929
Jeg kan ikke helt finde ud af om det er ordentlig kram da jeg ikke kan finde den inde på sharps hjemmesiden, men hvis man tager udgangs punkt i at MT laver nogen kvalitets hjelme kan man vel ikke gå helt galt i byen? Eller er jeg helt ved siden af..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorcykel hjelm hjælp
  • #1   8. apr 2013 ikke at prøve en hjelm først er - helt galt i byen - uanset kvalitet.

  • #2   8. apr 2013 Kører selv med MT hjelm, den er jeg fint tilfreds med. Har dog ikke prøvet den ved højere hastigheder, så kan ikke udtale mig ang. vindstøj.

    ...Er et nu jeg skal sige, at Thansen sælger MT hjelme? Og wupti, nu blev det til noget billigt lort.


  • #3   8. apr 2013 Har selv 2 hjelme deriblandt en MT hjelm som jeg bruger på arbejde, da jeg ikk vil have min Schubert med derhen. Den bliver kun brugt når jeg kører på mc scooteren og det gør skam heller ingenting, for jeg synes egentlig det er lidt noget knald. Der er meget vindstøj i den og er en anelse utæt ved visiret. Prisen har så også været derefter

  • #4   8. apr 2013 Motorcykel hjelm ligefrem smiley

    Man bestiller kun hjelm over nettet, hvis man har prøvet den. Og ved nøjagtig hvad model og størrelse man skal have.


  • #6   8. apr 2013 folk snakker så meget om det er vigtigt at prøve en hjelm inden man køber, men samme folk mener man ikke må prøve i mc forhandleren for derefter at købe til halv pris på helmet city etc. Så hvis man vil sparer penge, hvordan prøver man så en hjelm. smiley

Kommentér på:
Motorcykel hjelm hjælp

Annonce