{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Neddrosling {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt mig en fin r6'er, med 128hk, min forsikring igennem yamaha kræver at den skal drosles til 94hk.

Nogen der har prøvet det?
Nogen der kan få det til at hænge sammen at det kommer til at koste 5000,- at få sat det på?
Nogen der er sluppet udenom?

Fylder 24 om et år, og der er det derfor ikke krav at den skal drosles mere, så det er 5000 dask, for at den skal drosles et år, nogen der ved om man kan snakke med forsikringen, og komme uden om .. Eller hvordan ..

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neddrosling
  • #1   10. apr 2013 Har ogaå en r6 som 19 årig. Jeg købte droslingskit til ca 900 kr i Tyskland så den fik 34 hk. Kørte til syn og fik godkendt det, kørte hjem og pillede lortet af igen. Det kan ikke ses. Kun mærkes, og hr betjent opdager det formodentlig aldrig. Gør han det alligevel kan jeg jo bare nægte ham en tur og dermed må han sende mig til syn hvor jeg bare montere igen. Det er der sikkert nogle regelryttere herinde der ikke synes om men de 34 hk jeg må køre med gider jeg ikke bruge tid på.

    Du burde kunne finde et kit til den til ca 1000 kr i Tyskland med godkendelser osv. Så de 5.000 aner jeg ikke hvor kommer fra men det lyder helt sort i mine ører. Jeg satte selv mit på, på en halv time med en tysk brugsanvisning, og jeg kan kun sige "hallo ich heise mathias". Så det burde du også kunne klare;)


  • #2   10. apr 2013 bor du i tyskland

  • #3   10. apr 2013 Køre med ansvar i et år?

  • #4   10. apr 2013 Nein, ich wohne in dänemark!

  • #5   10. apr 2013 Har ikke tænkt over den med bare at køre på ansvar .. En mulighed selfølgelig.

  • #6   10. apr 2013 Ved godt det er nemt at pille af og på Mathias ..
    Meeen... Hvis du er med i en ulykke og de tjekker det, så får du ikke en krone, det er der humlen ligger.


  • #7   10. apr 2013 mathias o jeg kan godt forstå du gør det, jeg havde nok også gjort det samme,
    man skal bare lige sætte sig lidt ind i sin forsikring hvis man gør det er jo ikke sikkert den er gyldig så.


  • #8   10. apr 2013 Nej, det er jeg klar over. Men jeg ser muligheden for så lille at det ikke er noget jeg har gidet bruge tid på. Jeg har kun ansvar på min da kasko er 50.000 årligt.. Selvfølgelig kan der ske uheld. Og det behøver ikke være ens egen skyld. Men tænker men sig om er chancen minimal i mine øjne

  • #9   10. apr 2013 Er man nu begyndt på det drosling pis i dk. Lad være med at fuske med det, i væreste fald hvis du blir indvolveres i en ulykke, kan forsikringen nægte at betale, dække. Hvis der er personskade kan det blive rigtig dyrt.

  • #10   10. apr 2013 Det skal lige siges jeg ikke leder efter ulovlige måder at slippe udenom, men kunne være folk havde snakket med forsikringen og forhandlet sig frem på en måde til at undgå det ..

  • #11   10. apr 2013 Næhhh.... alle siger: Ingen super sports-motorcykler til unge under 25 smiley

Kommentér på:
Neddrosling

Annonce