{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Neddrosling {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen har fået kort til lille MC men mit spørgsmål er om man kan få en MC droslet ned til lillekort så jeg ik skal ud og købe ny være gang
Men syndes ik jeg kan finde andet en man kun kan det til mellem MC ( fra stor mc til mellem MC)
Og ik noget til lille MC og hvordan for man godekendt dem med ned droslingen
Er for jeg skal ud og købe ny MC være gang

Ondskyld for stave fejle er ordblind


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neddrosling
  • #1   27. apr 2019 Det er ingen skam at være ordblind, det er kun en ærgerligt hvis det holder nogen tilbage smiley Men på det "lille" kort må du max have 125 ccm og 15 hk, så du er nok nødt til at vente med at tænke på drosling til du får mellem kortet. Og bare for en god ordens skyld, jeg mener at reglerne er dybt åndsvage smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 279 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.660
    #2   27. apr 2019 Man må gerne drosle 125ccm MC'er ned til 15hk - men der findes bare stort set ingen der er værd at eje, andet end dem der er lavet med 15hk fra fabrikken.

  • #3   27. apr 2019 Der findes et par gamle 125cc 2 taktere med 30-35hk, mon ikke der findes droslingssæt til dem? smiley

  • #4   28. apr 2019 Jacob K - RS125 er sgu fed nok. Uden drosling...

    Hvis jeg skulle starte på en 125 i dag ville jeg klart vælge noget brugt YBR125. Kanon cykel til billige penge og nærmest ingen afskrivning.


Kommentér på:
Neddrosling

Annonce