{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

ang. bøde hvis ikke man drosler.. {{forumTopicSubject}}

Godaw

Næste år er jeg 23 år og skal have min cbr 900 ud på vejen, men har læst mig frem til at den ikke må drosles ned til 48 heste da den har ca 128 standart.. hvad får man i bøde hvis man "glemmer" at drosle den?
En sagde til mig at man får 5000 for at køre på noget man ikke har kort til, men kan det passe?

KH Lars P


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. bøde hvis ikke man drosler..
  • Johan F
    Johan F Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   25. jul 2013 Plus de forsikringsproblemer der muligvis kan komme ved færdselsuheld.

  • #3   25. jul 2013 pis..


  • #4   25. jul 2013 Brug nu den skide søgefunktion for syv satan da!!!


    Og Johan F der er ingen problemer med forsikringen, din ansvar dækker og der kan IKKE søges regres fra selskabets side af!!


  • #5   25. jul 2013 Har samme problem bare jeg er 22. Jeg har så droslet min cbr 929 til 34hk ved godt jeg ikke må køre på den men ja hvis man blir stoppet så kan man håbe på man kan snakke sig fra det smiley

  • #6   25. jul 2013 Søgefunktionen er god, for de første 5 svar er som hovedregel unøjagtige på lige dit spørgsmål.

    Du får ikke frataget køretøjet på noget tidspunkt.
    Men du får en bøde på 2-5000 kr, alt efter om det er 1 hk for meget og/eller om du hár modtaget undervisning på en A-maskine osv.

    Men bødestørrelsen er en vurderingssag

    Kører man uden kørekort er bøden 7000 første gang. Tredje gang konfiskere de det køretøj man kører i, uanset hvem det tilhører, meindre det er "stjålet"

    Men du hár kørekort.
    Du har bare ikke den helt rigtige førerret.. Endnu.

    Og forresten så dækker ansvarsforsikringen selvfølgelig uanset om du har førerret til køretøjet.
    Er ansvarsforsikringen tegnet så gælder den.

    Medmindre man forårsager skaden der skal dækkes med fuldt overlæg, eller under grov hensynsløshed.

    Gør man til gengæld det, så e det ligemeget om man har førerret til køretøjet eller ej.
    Forsikringen kan gøre regres!


Kommentér på:
ang. bøde hvis ikke man drosler..

Annonce