{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW S1000R
  • #1   15. nov 2013 Ja den skal nok være virkelig sjov at køre på smiley

    Rene hvor ser du priser på den ?


  • #2   15. nov 2013 kr. 214.300 kr. : )

  • #4   15. nov 2013 "Driftsikker som en japser?........nok langt fra"

    arh hvad Michael P. Der findes vist ikke mange maskiner, der er så driftsikre som sådan en tysker. smiley


  • #5   15. nov 2013 Dan - alle jappere bortset fra Suzuki.

    Hellere en gang salmonella end Suzuki


  • #6   15. nov 2013 lækkert med nogle flere tupperware fri cykler.

    Men jeg holder mig bare til min 50.000kr's salmonella skøjte, har ikke 214.300kr til nyt legetøj


  • #8   15. nov 2013 Det med driftsikker som en tysker den holder ikke mere.



  • #9   15. nov 2013 kænguru kaj : forklar lige den med skuzukierne :er de bedre end de andre japsere, eller hvad mener du ??

  • #11   15. nov 2013 Op i R...n med udstødningen... der skal alligevel en Akrapovic på jo! smiley

  • #12   15. nov 2013 Lige præcis Kim - væk med det originale skrammel smiley

  • #14   15. nov 2013 hehe tja, nu kan jeg jo sige en hel masse, men suzukierne har mange unødvendige fejl, til gengæld laver de nogle fede maskiner til gode priser. - men at benzinfilter på en haya klapper sammen efter et par år og stopper det hele til (for billig kval.)... man sender en model på gaden med en mekanisk fejl som knastkædestrammeren der kan hoppe baglæns rundt også står man med en smadret motor uden forvarsel...'
    Det er nu lige godt, - den ene suzuki jeg har ejet var jeg rigtig glad ved selvom den havde lidt fejl der blev rettet henad vejen. Alt i alt har både min yamaha og min gamle cbr været det mest stabile! Men ja det er da klart de tyske racer bmw'er vil løbe ind i problemer når man vil lave noget der er lettere, væsentlig vildere end noget tilsvarende! - det lys der brænder dobbelt så kraftigt lyser kun 1/4 del af tiden smiley var der engang en klog mand der sagde... Men spændende knallert de har lavet der...


  • #15   15. nov 2013 den ringeste cykel jeg har haft ,var en ny honda cb1000ra ..... defekt forgaffel pakning efter 1500km olien sejlede ud af begge ben .
    og problemer med statoren, begge dele lavet på garantien
    Min yamaha fz1 revnede stellet på ...... også lavet på garantien .....
    min bandit derimod , kører kanon uden fejl efter små 40000km , men jeg har nok bare været heldig smiley


  • #16   15. nov 2013 ja det med at revne i stellet kan de sku alle... rent maskinmekanisk er der vel lidt problemer og svagheder på alle maskiner, bmw1000 de første årgang var der vist en del problemer med gearkassen på så vidt jeg har læst mig til. Honda cbr1000rr spiser olie i rå mængder fra 08 af... og har haft bøvl med knastføler på nogen af dem... tror nu også på de gamle banditter er en stærk og gennemprøvet konstruktion. - ja hvorfor mon man til dragrace er så vilde med busaen? - og de gamle gsxr1100, det er bundsolide konstruktioner! Også findes der meget tuningsgrej til skidtet smiley

  • #17   16. nov 2013 salmonella skøjte.. det var alligevel en af de bedre Thomas R! smiley

  • #18   16. nov 2013 Ja så er det lige, om man skal have, en Aprilia tuono v4 eller en BMW, eller nøjes med en MT09, og have råd til forsikring og drift

  • #19   26. nov 2013 Må heller kikke på den når den lander i DK, ellers bliver det nok en HP4.



Kommentér på:
BMW S1000R

Annonce