{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Gode råd om beklædning {{forumTopicSubject}}

Hej Alle
Først vil jeg sige at jeg ikke har kørekort endnu, men ja det kommer snart samt en mc, regner med det bliver min gamle drøm en cbr 600 f.
Tænkte at tøjet, støvler og sikkerheden kunne tilkøbes nu, har i nogle super gode links, og hvad er godt og skidt, gider ikke bruge penge på noget l...:)

Mvh Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd om beklædning
  • #2   10. jan 2014 Hvis du har mulighed for det så tag evt. en tur til Louis (f.eks i Lübeck så der adgang til god marcipan også hehe). De har et temmeligt stort udvalg så du kan prøve noget forskelligt

  • #3   10. jan 2014 Ja det må sku nok prøves først, tænker bare de vil sælge mig hvad som helst:)

  • #5   10. jan 2014 Sikkerheden skal være i top:), tænker bryst, ryg beskytter og så skal jakken helst også have beskyttelse på skulder og albuer, bukserne ved jeg ikke helt tænker det må være fint hvis der er en god beskyttelse på knæet, støvler som støtter og holder anklen, samt handsker som holder hårdledet og kan tage lige af faldet.

    Det bliver mest til de danske veje og vejr, så regntæt, varmt og mulighed for at tage noget af når det endelig er varmt.

    Prisen ved jeg ikke helt, man da jeg har minus nu må det være en ca 10,000 kr, heller købe noget som er godt fra start.


  • #7   10. jan 2014 Ja kigger os en den på rukka, men det koster sku:)
    Hvad ville du anbefale at handsker og støvler?
    Ved ikke helt med hjelm, må ud til en mc forhandler og prøve inden jeg bestemmer mig, men det bliver vel i 3-4000 klassen


  • #9   10. jan 2014 Jeg vil ikke sige jeg har fortrudt min læder 2-delt dragt til når der køres i tørvejr, men når det regner er det lidt træls at skulle tage regndragten udenover...
    Mht. hjelm, er jeg ked af at jeg købte en af de billige, og uden at prøve den på en køretur (havde den bare på i butikken og syntes den sidder godt)
    - Der er en del vindstøj i den...
    Handsker, der har jeg 1 sæt til sommer, og 1 til vinterbrug smiley smiley


  • #10   10. jan 2014 gør som john s siger, ta til en fysisk butik så du ka prøve det. du ka jo prøve Louis
    på Søborg hovedgade (Louis.dk) han har noget på tilbud i øjeblikket.
    tjek åbnings tider på hjemmesiden


  • #11   10. jan 2014 Altså jeg har haft rigtig gode erfaringer med at købe brugt! Det gælder self. den samme regl, som hvis du køber ved forhandler...tøjet skal side ordentligt!

    Når det så er sagt, så er der rigtig mange penge at spare på brugt markedet. Har selv købt læderbukser, tekstiljakke og 2 sæt handsker brugt til 800kr...Og det fejlede ikke det mindste!

    Tit kan du finde ting, som aldrig har været i brug, til under den halve pris.


  • #13   10. jan 2014 Man skal jo self. give det en visuel vurdering smiley jeg har ingen problemer med mit.

  • #14   10. jan 2014 Jeg siger heller ikke at han skal ud og finde noget gammelt lort. Tingene skal være i orden og se fine ud. Tit er mange af tingene aldrig taget i brug.

    Tag f.eks bare et par handkser som disse: http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/Beklaaedning/121302-alpine-stars-gp-pro-gloves



  • #16   10. jan 2014 Så kan man heldigvis vælge frit John, og hvis man har råd/lyts til det, så køber man jo bare nyt smiley

  • #18   10. jan 2014 om det er rukka-DANE- revit , bare vælg et mærke som benytter goretex membran , det er den bedste membran på markedet .
    Jeg ville vælge en 2 delt læder dragt og en god regndragt .


  • #19   11. jan 2014 Takker for de gode svar, jeg har os kigget på brugt men ja det er sku ik nemt:)
    Rigtig god vind til jer.


Kommentér på:
Gode råd om beklædning

Annonce