{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

honda ch 125 elite ( spacy) {{forumTopicSubject}}

har fundet sådan en rigtig 80ér scooter i en stald hos en bekendt.. den køre godt og alt virker, så tror jeg køber den.. nok mest fordi den er så grim at man næsten kun kan holde af den...nå ja, og fordi sara conner køre på den i den første terminater film :-)....
nå, men ... nogen der kender den slags? holdbarhed osv? og er der flere af dem i danmark? manden havde impoteret den og betalt afgift selv nemlig, og søger jeg rundt ,så kan jeg næsten kun finde udlandske sider..

hva siger i?

og en lille film.. smiley
http://www.youtube.com/watch?v=lwdbzgOU4BI


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  honda ch 125 elite ( spacy)
  • #1   29. apr 2014 Den er alt for sej smiley ligner noget fra fremtiden!

  • #2   29. apr 2014 På en akavet måde scooterens svar på nigth rider smiley glæder mig til at se om jeg kan blive enig med ham.. Den ville være sjov at luske rundt på..

  • Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    maj 2008

    Emner: 4 Svar: 293
    #3   29. apr 2014 Holy shit den ligner pis. Hvor stiv skal man være for at designe den øjebæ, og hvilke stoffer har den chef der har godkendt den være på? Svampe? LSD?

    Men jeg kan forestille mig at den tiltrækker mere opmærksomhed end Linse Kesslers patter til feministernes årsmøde


  • Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    maj 2008

    Emner: 4 Svar: 293
    #4   29. apr 2014 Opdagede først nu at den har klaplygter. Det giver helt sikker max respekt på grillen smiley

  • #5   29. apr 2014 Tænker den kan bringe et lille smil frem, når man køre rundt og " blinker" til folk på gaden smiley ... Og ja, den er underlig og grim, men det er jo næsten det fedeste ved den, og så igen , det er da totalt iorden den bliver brugt i terminator

    profilbillede
  • #6   29. apr 2014 Den er mega fed. Køb den for satan. smiley

  • #7   29. apr 2014 Vil jeg også gerne,skal forhandle i morgen, så må jeg håbe vi kan komme til enighed.. Det er svært at prissætte når der ikke er nogen at samlingen med.. Det kan jo gå begge veje.. Enten er den speciel og en form for kult maskine så den kan koste, det kan jo så også det er noget skrald som ingen vil savne, og så bliver det billigt.. Ved det ikke... Men der er gjort plads i garagen ved siden af cx'eren og knægtens crosser smiley

Kommentér på:
honda ch 125 elite ( spacy)

Annonce