{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foto af mc tyve fra århus
  • #1   20. jul 2014 Offentliggør de billeder flere gange om ugen, konstant, alle steder muligt .. Send billeder + historien til alt hvad der finds af Medier, og terminaler hos politiet .. Der er kun en løsning .. forsæt indtil myndighederne vågner op .. Hvis der virkelig er sandt at Politiet ikke ville gøre noget ved det !?!, så skal de tvinges det det !

    Det tog da ingen tid at give mig en bøde på 1000kr for at køre 68 km/t, og et brev om at jeg kunne få 6 dages fængsel hvis ikke jeg betalte ...


  • #2   20. jul 2014 Ja internet krigere har vi nok af. Jeg er sikker på de lømler skider i bukserne ved tanken om alle dem der taler grimt om dem på McGalleri...

  • Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

    Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 236
    #3   20. jul 2014 Det er jo det samme som at sige at de Danske modstands folk ikke skulle have brugt krudt på at kæmpe imod overmagten i anden verdenskrig Nikolaj..,ingen kommer nogen steder hvis alle har samme holdning som dig..

    Ingen mennesker bryder sig om at blive udstillet på en negativ måde og slet ikke konstant..

    Hvis jeg f.eks kan medvirkende til at han/de bare har 5 % mindre chance for at få fisse ved konstant deling så har min tid/indstats ikke været spildt..

    Jeg har delt den på facebook og den er delt videre igen, og det vil ske igen og igen..

    Det at bare jeg har delt opslaget og mine venner har delt videre gør at flere hundrede mc folk har set opslaget og det er alt fra store Harley klubber til rockere og politikere samt politifolk, og jeg er kun en' bruger herinde som så opslaget..

    Jeg vil godt æde min sure svedige sommer trusse på, at ved, at jeg har delt opslaget har gjort at mindst en person mere vil være med til at bære benzin til fremmedhadet i Danmark ligesom der vil sidde mindst en som mener at enhedslisten skal have en stemme til næste valg så der kan øges økonomisk støtte til at hjælpe de vildfarende sjæle til bla. psykolog hjælp inden at de mister respekten for alt og dem selv..

    Begge dele er godt og skidt samt en kedelig udvikling i et godt samfund, men kun ved en indsats kan man flytte noget og det skal vi uanset måden det bliver gjort på..


  • #4   20. jul 2014 Sammenligner du dig selv med de Danske modstandsfolk fordi du poster billeder af et par lømler fra Gellerup(som de i øvrigt selv har uploaded) på McG?

    Hahahahahahahahahaha. smiley :D smiley smiley


  • Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

    Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 236
    #5   20. jul 2014 Man opfatter som regel tingene som man selv vælger det Nikolaj.. smiley

    "" Det er jo det samme som at sige at de Danske modstands folk ikke skulle have brugt krudt på at kæmpe imod overmagten i anden verdenskrig Nikolaj..,ingen kommer nogen steder hvis alle har samme holdning som dig.. ""

    Har du selv et bud på hvad pointen i ovenstående er.. ?


  • #6   20. jul 2014 Nikolaj .. Hvad ville DU så gøre ?

  • #7   20. jul 2014 @ #5

    Jeg ved ikke helt hvad in pointe er, men som jeg læser det så mener du at din gerning (uploade billeder) svarer til at kæmpe mod den tyske besættelsesmagt. Ja, du ser nærmest dig selv som en moderne frihedskæmper, fordi du uploader billeder af nogen Gellerup lømler.

    En sammenligning som jeg mener både er forkert, og en hån mod frihedskæmperne.

    @ #6

    Claus L må da gøre lige hvad der passer ham (Så længe administratorene her inde er ok med det). Det betyder ikke at jeg skal bifalde ham som frihedskæmper smiley


  • #8   20. jul 2014 næh .. men hvad ville DU så gøre ?? .. ikke hvordan du føler !

  • #9   20. jul 2014 Tjah, hvis jeg følte mig som "frihedskæmper" som Claus L åbenbart gør, så havde jeg nok taget ud for at "sabotere" nogen Gellerup Lømler.

    ...men det gør jeg ikke smiley


  • #10   20. jul 2014 okay .. dvs. intet !! ..

  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #11   20. jul 2014 Nikolaj, kan du ikke fralægge dig den Tvind teknik, der er ingen som påstår de er frihedskæmpere, (selvom vi godt kunne bruge nogle 100.000 stykker) kan du ikke læse?

  • #12   20. jul 2014 Nikolaj har da fuldstændigt ret, i sidder og hamrer løs på jeres tastaturer og kommer med trusler, ligger billeder op af lømler og kommer med kommentarer om hvad i vil gøre ved dem og bla bla bla, men i ændre jo ikke en skid ved at sidde bag computeren og være sur. Nej alle i fandens karle der vil klynge tyve op i nosserne i burde i stedet lave et emne eller en gruppe om emnet og så lave et tæskehold som kan patruljere Århus gader.

  • #13   20. jul 2014 #12 ,, som jeg ser det er det jo så også lige det som TS prøver på ,, AT vække nogen op, og få flere til at være med .. !!

    ved ikke om et tæskehold er løsningen altid, men at prøve at offentliggøre det yderligere og lægge større pres på myldighederne var nok et mere konkret bud !


Kommentér på:
Foto af mc tyve fra århus

Annonce