{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.924 visninger | Oprettet:

Jeg er en klovn {{forumTopicSubject}}

Jeg sadler op som jeg plejer, dækket bliver trukket af Hondaen, af med skivebremselåsen, lidt choker og V4 lyden kommer som den plejer. Trykker play på spoitfy og triller ud af porten fra gården. Kører ud på Sdr. Boulevard i Odense midt by og kører mod første kryds. Holder for rødt, og studser da også lidt over folk der kigger. Så får jeg grønt, jeg får øje på endnu billist der kigger efter mig, og mens jeg følger ham med hovedet for at få en ide om hvad fanden der er så spændende, så spotter jeg ud at øjekrogen dækkenet til min motorcykel der hænger efter mig som en anden faldskærm. Snoren til at binde under cyklen har sat sig i fodhvileren, og jeg har trukket den de her 3-400 meter efter mig. Ind til siden, få skidtet rullet sammen og så ellers komme væk i en fart. Hold da op jeg følte mig som en tosse!

Der må andre der har en historie eller to hvor de har gjort sig til skamme på motorcykel, lad mig ikke stå med denne alene! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er en klovn
  • #1   29. okt 2014 Jeg har en kammerat der har dummet sig to gange...

    Første gang var på hans første mc som var en 2 cylindret Suzuki 450.
    Han gik ud til sin (helt kolde) maskine, startede den op, gav den masser af omdrejninger og satte den så i gear..
    Der lød et kæmpe skrald, maskinen kørte stadig, men der kom et stort hul i blokken på undersiden og olien væltede ud....

    Så købte han en honda cb1100 som lige havde fået nye dæk på.
    jeg advarede ham om at nye dæk kunne være glatte, det valgte han at overhøre hvilket resulterede i at han lagde den ned på højre side i et sving...
    manden blev så gal over sit styrt at han åbenbart glemte det igen og kort efter lagde han den ned på venstre side, så lærte han det... smiley


  • #2   29. okt 2014 Udover at jeg var ved at køre ind i en pæl i dag, foran en masse mennesker, så er det ikke ofte jeg har haft lavet nogle ubeviste brølere.. Som jeg da husker smiley
    Men jeg kan fortælle at det ikke er smart at køre med 10 flyttekasser.
    For det første blokerede det for luftindtaget, så motoren overophede 2 gange på turen, og politiet fik sig sikkert også et godt grin, de 500 meter de fulgte bag mig.


  • #3   29. okt 2014 heheh;)...Flere historier..Plzzzz;)

  • #4   29. okt 2014 På min gamle SV'er - ca 2 dage efter jeg havde fået kørekort..

    Havde været en tur på langelinie og promovere med en is sammen med 50 andre motorcyklister smiley Da jeg skal hjemad glemmer jeg at MC'en er i gear og koblingen er trukket da jeg skal have hjelm på, så jeg slipper koblingen og ud går maskinen.

    Jeg bliver så befippet at jeg glemmer at sætte den i frigear igen, og så vil den jo ikke starte med elstarteren.. Der går vel 4-5 sekunder før jeg finder ud af det men det varer som en evighed og jeg følte at ALLE kiggede på mig smiley



  • #5   29. okt 2014 De vide striber er glatte når duggen er faldet dårlig kombination med en gammel xj og lidt friskt tempo hvide kant pæle står faktisk rimeligt godt fast smiley

  • #6   29. okt 2014 Det er hvad der sker - godt den ikke væltede dig!

  • #7   29. okt 2014 Kørt knapt 60 km med en kaffekop stående på kofangeren bagpå bilen..Opdaget det først da jeg kom frem og havde fået ungerne ud af bilen og ville have en tår ..

    Nogen har undret sig smiley

    Eller den værste ..Er faldet isøvn mens jeg kørte knallert (gammel MS50) .. Vågnede først da jeg ramte en af de hvide kantpæle .. Da var det ligesom forsent


  • #8   29. okt 2014 En af de værste jeg har lavet, skete også for nogle år siden på Langelinie. Dengang kørte jeg Intruder VS 750. Jeg havde sat min datter af og snakkede med hende mens jeg manøvrerede dyret på plads med baghjulet mod kantstenen.

    Så stod jeg af stadig snakkende med tøsen inden jeg opdagede, at jeg havde glemt sidestøttebenet. BANG så blev geden tung og lå på jorden - heldigvis uden at lave et dominostunt med de andre parkerede cykler!!!!


  • #9   29. okt 2014 En gang, da jeg var helt ung - jo det har jeg sgu været - ejedede jeg et par Triumph T120 ere -En at køre på og en at skrue på og så byttede jeg hver 14 dage!
    En dag spottede jeg et par piger jeg kendte lidt, og så skulle lortet ellers have en gang hane med masser af nedlægning omkring et hjørne.

    Problemet var bare at geden havde en fastsiddende fodhviler, så efter at have snurret rundt om den lå jeg jo der på asfalten, og tøsebørnene gloede:-)

    Tror I jeg var afsindigt hurtig til at samle lortet op og starte aftede den anden vej???


  • #10   29. okt 2014 Har glemt at afmontere skivebremselåsen mere end én gang....pinligt.

    Så er det godt med en fuldface hjelm så ingen kan se hvordan man ser ud smiley


  • #11   29. okt 2014 Nikolaj, det er du ikke alene om.. Det er værre med kædelåsen på baghjulet. Jeg smadrede mit centralstøtteben på det en gang.. Og så ser det SÅ kikset ud!

    #8 Knud, det minder mig om dette klip:
    https://www.youtube.com/watch?v=YtogyWGEUPE
    Det er godt nok også syndt.


  • #12   29. okt 2014 ha ha, tror de fleste herinde har lavet noget fjollet på mc...
    jeg skulle engang prøve min mors daværende yam xs650, men fik overbalance med skidtet da den hoppede ned af centralbenet. Af ren stædighed hev jeg alt hvad jeg kunne, men det er svært at holde en cykel oppe når man står på den forkerte side, så resultatet blev at jeg hev gummihåndtaget af styret, cyklen lagde sig stille og roligt det sidste stykke ned, men jeg røg AHT....


  • #13   29. okt 2014 Var nede og tanke så stod der nogle unge og kiggede på cyklen, startede op og satte i gear den gik ud, nå prøv igen, samme ???, nå mere gas også i gear, den blev sq ved, så havde man selvfølgelig glemt støttefoden :D, så føler man sig også godt dum.

  • #14   29. okt 2014 #12

    Jeg tror du har helt ret. Påstår man at man aldrig har tabt en MC ved en dummert, plejer jeg at mene, at man enten ikke har kørt ret meget, eller at man omgås sandheden noget lemfældigt smiley


  • #15   29. okt 2014 Hvis vi skal være pinlige, i mine unge dage stillede jeg cyklen for at pisse! Det var ude på landet, cyklen stod i tomgang, og jeg gik et par skridt væk, og gik i gang med at forrette min nødtørft. Ud af øjenkrogen fornemmede jeg at cyklen begyndte at trille, vejen skrånede lidt, så jeg løb, med pisset sprøjtende om mig og sjoveren ude af bukserne, hen mod den. Og nåede lige at få et ben imellem da den væltede, så der skete ikke noget, ud over at jeg var gennemblødt af mit eget pis, og et noget ømt ben!! Har tit tænkt på hvad der kunne være sket hvis der var kommet et par småpiger forbi, så var jeg vel blevet hængt ud som en pervers blotter smiley

  • #16   29. okt 2014 #14 præcist Knud, det skal bare ske et par gange i ens liv...

  • #17   29. okt 2014 Tom

    Ad # 15:

    Jaja - sandheden er ilde hørt!


  • #18   29. okt 2014 Neils Christian - et par???? Mine plejer at være nede en gang hvert andet år. I fjor og forrige år skete det ikke, men en gang i 2011 og fandeme tre gange i 2014 - de to gange med et minuts mellemrum!!! Stik lige den!!!!

    Der skete aldrig noget reelt!


  • #19   29. okt 2014 altid en trøst der ikke skete noget med dem, for det kunne da hurtigt blive en dyr fornøjelse !
    jeg har også haft både haft bsa'en og fzr'en i jorden, men det har for begges vedkommende været reelle styrt...

    bsa'en har også de famøse faste fodhvilere smiley


  • #20   29. okt 2014 Jeg blev stoppet af en motorcykel betjent.... Han underede sig gevaldigt over min "styling" af min Gamle Honda CB 500. Jeg kørte nemlig rundt med et konkurrence kaste spyd på min mc. Hans accepterede min forklaring og lod mig køre videre.
    En anden gang gik det ud over min gode mc buddy og faktisk på den samme mc. Glemte at slå den over på reserve tank da jeg løb tør. Han skubbere mig ca 500 meter før vi kom i tanken om det en reserve tanken. Jeg var glad og han var træt.


  • #21   29. okt 2014 ja de der fodhvilere har jeg også på min Royal Oilfield. Den kan da heldigvis ikke køre ret stærkt!

  • #22   29. okt 2014 Dengang jeg var en lille pige og toppen af poppen var en voldtunet Yamaha 4-gear, som var aldeles morsom at køre på om vinteren i sne os is.

    Lige indtil det tidspunkt, hvor gashåndtaget var frosset fast og man blev kylet af ligeså hurtigt som den kunne køre. Det lignede faktisk, at det var lidt ud af kontrol. Lignede...


  • #23   29. okt 2014 #22 Det minder lidt om det en kammerat lavede, ud på isen og fuld fart på, det var vel en 80/90 stykker, og så fik han øje på en våge. Bremse hjalp ikke rigtigt så meget, så han sprang af, brækkede kæben da han landede, og knallerten gik til bunds og blev aldrig set mere!

  • #24   29. okt 2014 Haha - dyre og overordentligt trælse lærepenge smiley

  • #25   29. okt 2014 Det er godt at høre at jeg ikke er den eneste der kan nosse i det! smiley

  • #26   29. okt 2014 Mads A...du behøver jo altså ikke en bremseskærm på de danske veje smiley

    Opdagede du virkelig ingenting? Kunne det ikke mærkes på cyklen eller ses i spejlene?


  • #27   29. okt 2014 Nej det var nok også derfor de kiggede sådan smiley

    Jeg nåede aldrig at køre ret hurtigt, fra jeg kører ud på vejen og til krydset er der ikke mere end 200 meter, og kører lige 100 eller noget efter, så farten har været lav på grund af afstand og kold motor osv også. Tænkte bagefter hvorfor jeg ikke har kunnet mærke noget, men tror måske at den har trukket hen ad asfalten, mere end det har været foldet ud som faldskærm, og det er derfor ikke har opdaget noget. Er glad for den ikke blev viklet ind i noget og at jeg selv opdagede det så tidligt smiley


  • #28   29. okt 2014 Hahhaahahaha den er kraftedeme sjov den der hahahaha hold da fast smiley hahaha kørte engang så langsomt og spillede smart overfor min bedste kammerat og havde næsten lige fået hende smiley så var jeg i for højt gear haha så hun gik ud med bremsesporog hele røvlortet, og var ved at vælte hahaha den var fed især fordi der var mange mennesker uha den var pinlig smiley

  • #29   29. okt 2014 I sommers på vej til Ungarn, havde en strop til overs, mig og sønnen syntes ikke den manglede, var nok reserve rem.
    Kørte hele vejen til færgen, uden problemer, gik lidt stærkt over bump ved færgelejet, kørte frem, men der var rødt, øv, gik af om og få lidt vand bagpå, og hovsa... 2 x udstødnings huller, og et dæk spor på midten.

    Pris 2 nye soveposer, og en brændt taske.


    profilbillede
  • #30   29. okt 2014 Har i gamle dage mere end én gang lagt min daværende mc ned ude i haven, fordi jeg glemte at låse styrlåsen op (den var separat fra tændingslåsen dengang). Som regel var der ingen, der så det ... smiley

  • #31   29. okt 2014 Holdt i kø i byen engang på min cafe, den havde en tendens til at gå med lidt høj tomgang. Jeg sku strække mig godt op og bagud efter en lang tur da jeg får skubbet gearpedalen op fra frigesrvtil 2. Og cyklen springer en 1/2meter frem og går heldigvis ud.. Med mig dinglende bagefter næsten ude på bagskærmen.. Fuck nogle billister må ha grint

  • #33   29. okt 2014 Som purung kom jeg farende på min MZ , så en af gutterne på modsatte fortov og bremsede godt ned, da farten næsten var løbet af den kørte jeg over et vådt dæksel og maskinen forsvandt mellem benene på mig så jeg løb som afsindig inden jeg nåede jorden ,faldt ikke men pinligt var det da

  • #34   29. okt 2014 Fandme dumt at køre efter man har trukket dækket af.............

  • #36   29. okt 2014 Så var det sgu nok der du tog skade Kenneth, pis nu af med dig!

  • #40   29. okt 2014 Jeg kan intet hører når jeg kører i bilen da den får fuld skrald på anlægget.
    Jeg hører iøvrigt også musik på knallerten, og når jeg ikke hører musik har jeg propper i....

    Jeg syns nu ikke jeg har de store problemer ved at hører ambuerne, og ud over lyd er de udstyret med de dyreste blink thansen kan misunde... så ser jeg på dem istedet.

    Vi skal passe på vi ikke kommer til skade, men vi skal også passe på at vi ikke keder os ihjel imens vi læser pargraffer.

    Kandis skal bare høres på fuld skrald..!

    Jeg har 2 gange lagt R6'eren ned...
    Første gang var på dag 1 jeg havde den, havde kørt 1200 km for at få den toldsynet i langt væk byen i Sverige. for at slippe for 3 md ventetid.
    Da jeg kom hjem kunne jeg stort set ikke gå... Sætter cyklen og skal så til at sætte lås på skiven, da jeg kan mærke at cyklen rør på sig.
    Den vælter så ned på mig, som får sat mig i klemme mellem skur og cykel og holder cyklen på låret....

    Den er self for tung til at jeg kan løfte den op, så jeg må lægge den stille og roligt ned på siden... for så at rejse den op igen
    Den fik en lille minimal ridse af det.
    Da jeg så går om til opgangen opdager jeg at min hjelm er blevet stjålet imens jeg har kæmpet....
    Dagen efter var jeg ude og købe maling og fik malet ridsen på motoren så den ikke kunne ses...

    2 gang var hvor der var længere ned til jorden end mine ben kunne nå... og der måtte jeg igen lægge den stille og roligt ned...

    Jeg trækker aldrig vejret når det sker, jeg lider af stærk OCD når det handler om ridser så det må helst ikke være skadet.


    profilbillede
  • #41   29. okt 2014 hvad skete der lige for en drejning smiley

  • #43   29. okt 2014 Jeg har så også engang haft en lidt voldsom oplevelse.
    Jeg kørte i min Opel Speedster, og lå og racede med en MC... og den fik ikke for lidt.
    da vi så kommer ud til Fields i Ørestad drejer jeg af kører op for enden af rampen..
    Da jeg så holder stille kommer der et kæmpe knald bag nakken (den har centermotor) Og det første jeg tænkte var shit der smed den et ben ud af siden...
    Motoren er hårdt pumpet så risikoen ligger altid på lur...

    Men jeg får slukket pisset i samme sek. som knaldet lyder, og så ellers vild hast ud og åbne låget.
    Og så vælter det ellers frem med røg, og så kan jeg se at væggen mellem motor og kabine er begyndet at brænde..
    Og i ren panik står man jo og puster som en anden idiot, for det så slår mig at jeg da har en cola i bilen.
    Ind og på med cola - og flammen slukker..... puhaa
    wuff... så er der ild igen, og panik panik. heldigvis skal jeg samtidig pisse voldsomt måske pga panikken... Så op og stå må bagklappen af bilen og pisse ned i motorrummet.
    Og jeg får sjasket en del, så selve bagagerummet får også lidt pis.
    Da der så stille og roligt kommer en familiebil op på siden af mig, hvor damen ruller ned og spørger om jeg vil låne lidt vand.
    Jeg får vand og jeg får slukket, og så var jeg ellers pinlig over mit lille stunt...
    Men bilen overlevede og blev efterfølgende udstyret med en metalplade uden på isolereingen så denne ikke lige kan antænde så nemt som støj ulden.

    Problemet var iøvrigt en utæthed på olie tilførsel til turboen som havde forbrændt en del olie på den varme turbo, det havde så samlet en del røggas der stod stille i motorrummet så idet jeg holder stille får den røde turbo antændt røgen som så laver en lille brand...

    låret efter et par dage efter cyklen væltede ned over mig.


    profilbillede
  • #44   29. okt 2014 Hahaha pissegodt

  • #45   29. okt 2014 #42 Taxa anlæg, aka Mercedes. så det har jeg ikke en skid forstand på, bare det kan spille højt er jeg glad.

  • #50   29. okt 2014 Så giv dog den hjerneblødning nogen UDSTEMMER!!!!!!

  • #51   29. okt 2014 # 38 Lidt hjerne - Lidt!!!


    jeg forsøger lige med endnu en udstemme


  • #52   29. okt 2014 Nå det kunne man ikke, men jeg kan da tilskrive en palaveradministrator

  • #53   29. okt 2014 Har tænkt på det samme Knud, hils endeligt fra mig smiley

  • #54   29. okt 2014 det aller første kiks på mc. havde lige købt en mc, på min 18 års fødelsdag og havde ikke kørekort, så havde aldrig prøvet en mc, og kun kørt knallert ( puch 3 gear ) syntes den Suzuki var noget stor, så trak den ned på havnen ( 200 m ) og ville så prøve den for første gang, startede den satte den i gear, slap koblingen, og sekunder efter kørte jeg lige ind i en port, og væltede, havde sku ikke drømt om der var så stor forskel, på en puch 3 gear, og en suzuki 500 gt smiley sidste stunt, var i sommers, masser folk på havnen i Aalborg, på med dødning hoved hjelmen 1 gear, og klonk, glemte lige den var låst, cm fra at vælte smiley min lille bidrag på tanke torsk på mc.. hc

  • #55   29. okt 2014 Tilbage i1994 smadrede jeg en uge gammel Yamaha RD 350 på vej til køreprøve. Jeg var den første der skulle til køreprøve på den og skulle lige have en halv køre time inden prøven. På et tidspunkt skulle jeg passere en lastbil der var ved at dreje til venstre så jeg holdt til højre men opdagede at der ikke var plads alligevel; kan huske jeg tog forbremsen og så lå jeg dér.. Hele venstre side af kåben smadret og bøjet gearpedal men heldigvis kunne den køre og vi kørte ud og byttede den med en gl Suzuki GS 450 hvorefter jeg kørte op og bestod!
    Ugen efter var der en anden elev der tog højre side af kåben og så blev den kasseret som skole cykel..


  • #56   29. okt 2014 Hmmm det dummeste må nok være dengang jeg var 16 eller 17 havde fri for arbejde, og som altid, kørte jeg ud af indkørselen, over vejen, og op på cykelstien på den anden side (kørte en ikke just helt lovlig, piaggio NRG scooter). Meeeeeeeeeen i løbet af dagen, havde der været vejarbejde, så den lille asfalt sliske der var til den ellers ret så høje kantaten var der ikke mere. Det opdagede jeg så først da jeg huggede på den, fik et chok, kom til at dreje lidt for meget med den høkre hånd, så den løftede forhjulet. Så røg jeg ellers på ryggen af en scooter, tværs over cykelsti, fortov, direkte ind en tjørnehæk....

    Den med skive bremsen, har jeg også prøvet engang.


  • #59   29. okt 2014 Kenneth , spis dine burgere et andet sted.

  • #60   29. okt 2014 Endnu en tråd man ikke gider følge længere grundet det fjog.

  • #62   29. okt 2014 Der var så også dengang da jeg mente at min kæreste da skulle prøve at køre på min helt nybyggede chopper, hun havde jo kørekort til MC og det hele, så efter en del pression sagde hun ja. Så mig bagpå, ned af vejen de 100m. til landevejen, lidt bøvl med koblingen men det gik, indtil hun skulle sætte i gang og dreje til højre ud på landevejen. Så døde den, mange gange, for hende. Efter lidt pædagogisk "du kan godt snak" kom jeg til at sige, at hun bare skulle give den noget gas og slippe koblingen! Det gjorde hun så, fuld gas og slip, og så gik det godt nok fremad. Tværs over vejen, op over den ene meter fortov der var, og direkte ind i den tre meter høje kampestensmur ved kirken. Den ene fod nåede jeg at sætte på kantstenen, og med den anden holdt jeg igen på fodhvileren. Den 10mm bolt den sad med, lignede en der var klippet over. Vi lå jo så og rodede rundt, og pigen jamrede nej, nej med hænderne oppe foran ansigtet, så jeg tænkte at hun havde smasket fjæset lige ind i muren. Men gudskelov havde hun ikke fået en skramme, hun var bare dybt ulykkelig over at have smadret min motorcykel. Men den kunne jo laves igen, det var værre vist hun var kommet til skade, men hun ville ikke køre efter det, pivskiden; smiley

  • #63   29. okt 2014 Stemme afgivet. Ud med fjolset.

  • #64   29. okt 2014 Flemming H

    Der skal åbenbart mere til.


    Ramses, jeg husker tydeligt den med skivebremselåsen, røvturen og NTV-en samt Jørn i hans varedyt. Det var sgu da en af de morsomme:-)


  • #65   29. okt 2014 Stemme afgivet. Sgu da utroligt med sådan et patte barn

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #66   29. okt 2014 Så er der ryddet op efter Kenneth.

    Fortsæt i bare. smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #67   29. okt 2014 Ud over alle de gange min SV'er er skvattet ned af støttebenet, jeg er væltet på min KTM eller har tabt en anden MC, er der liiiige den der ene situation jeg husker med væmmelse.

    Havde LIGE fået MC kørekortet, og lånt en kammerats CB750F - hans kæreste eje på det tidspunkt. Jeg lå og fræsede rundt på den om lørdagen, og havde parkeret den om aftenen med skivelåsen omme i haven på fliserne.
    Søndag morgen står jeg tidligt op for at få noget ud af dagen, spiser morgenmad og springer i MC tøjet. Ud og starte dyret op så den lige kunne blive varm mens jeg tog handsker og hjelm på - springer op på den, slår støttebenet op, smider den i 1. gear og sætter i gang ud på græsset for at køre ned gennem haven og ud på gaden.
    Der skulle så 4 meter plovfure og 3 små styrt til før min lille kyllingehjerne fattede at skivelåsen stadig sad på forhjulet. For satan sådan et uhyre vejer meget når styret er boret ned i græsset... smiley
    Heldigvis skete der ingen skade andet end lidt jord på håndtaget og et spejl der kunne drejes på plads, og den dag i dag har jeg stadig ikke fortalt ham det...

    Siden da har jeg aldrig misset en skivelås. smiley


  • #68   30. okt 2014 Dengang da jeg lige havde fået min fhv. sprit nye sorte SV650s k5, skulle jeg ind på en raste plads og holde smøgpause.

    Jeg kom til at parkere lige foran en bænk hvor der sad to super lækre sild.

    Jeg stod af og åbnede min Shoei flip flap hjelm og tændte en prince light 100. Jeg var jo et rigtigt "SVin" dengang.

    Så gik "bovklappen" bogstavligt talt ned!!!!.

    Desperat fik jeg åbnet hjelmen igen og min smøg havde nu zig zag form og lignede noget fra en tegnefilm.

    Pigerne skreg af grin og jeg kunne ikke andet end at grine med.

    Pis osse!


  • #69   30. okt 2014 Skulle have min cykel ud for at vaskes så den var klart til sin første tur efter vinter. der var et trin så havde en lille rampe fik overbalace og tabte den:( kostede lige en lille tusse. Sur røv!

  • #70   30. okt 2014 Skulle for mange år siden køre på en ca 30 cm bred planke, henover en lille grøft.
    Der var lidt alger på planken og duggen var faldet, så midt over grøften gik Kawa'en i stå, med spinnende baghjul og da der jo ikke var noget at sætte fødderne ned på, ja så var der kun en vej for Kawa'en og mig.... sidelæns ned i grøften smiley
    Det var sgu noget pinligt, da der stod flere personer og kiggede på den "seje unge mand" med sin store motorcykel... smiley


  • #71   30. okt 2014 Jaaa skive låsen neeeej smiley hahaha den glemte jeg os MIDT inde i Ringsted gå/køre gade smiley hehe skulle klippes hehe og blev færdig så skulle de lige se den BUM hun stod stille hahaha neeeej den var pinlig smiley

    Hold nu kæft det her indlæg skal i glas og ramme smiley kan læse to indlæg af gangen og så ligger jeg bare og hulker af grin smiley


  • #72   30. okt 2014 havde en sej ven, som havde en endnu sejer storebror, de kommer ud fra diskoteket, op på storebroers norton comando nyder de misundelige blikke fra folk, glemte alt om ratlåsen køre ca en 1/4 omgang i en flot cirkel, og ligger bagefter begge på fortovet smiley ,hc

  • #73   30. okt 2014 Jeg har derimod præsteret at løbe tør for talent på en hygge tur på vej på havnen.
    På de små veje efter sengeløse gik det lidt friskt og jeg fik overhalet en gruppe på 5-6 biler.
    For kort tid efter, at glemme at dreje da vejen gjorde det..

    Hvilket resulterede i at samtlige biler jeg havde overhalet tidligere kørte forbi mig STORgrinende da jeg stod 10-15 meter inde på en mark og hev halm og andet møg ud af min forskærm og kåbe.

    Det er også en måde at lære det på !!


  • #74   30. okt 2014 hahahaha smiley :D
    Føler mig lige pludselig ikke så rutineret, jeg kan genkende de meste;)
    Det sku sjovt. Meeere tak! smiley


  • #75   30. okt 2014 Har heldigvis ikke lavet noget rigitg dumt på mc endnu, ihvertfald ikke noget jeg vil ud med smiley

    Dog utallige bommerter på crossere..

    Et billed siger mere en 1000 ord..


    profilbillede
  • #76   30. okt 2014 Martin


    Det er faktisk en væsentlig del af at opnå rutine:-)


  • #77   30. okt 2014 #76
    Knud

    du har så meget ret;)


  • #78   30. okt 2014 En kanon tråd.
    Jeg kom kørende ned ad vestergade på min stivstellede havelåge (læs Harley) med pigen bagpå.

    Sædet var et af disse små sugekoppetingester, og hun havde en kort kjole på. Lidt nede af vejen kører en af disse 3-hjulede messerscmidt fra 1950'erne, med ruder næsten hele vejen rundt.
    Jeg kører op på siden af ham en stund, får øjenkontakt, smiler, nikker og lukker virkelig op for gassen, og brøler afsted.

    Pigen dasker mig lidt i maven, og hyler lidt, men jeg tror bare hun vil ha mig til at sagtne farten, så jeg fortsætter. Da jeg sagtner farten og stopper 2 lyskryds nede af vejen, springer hun, grinene af cyklen, og gør mig opmærksom på at hun har kørt med kjolen flagrende oppe ved nakken hele vejen ned ad vestergade, og vist sin røv og sorte g-streng frem siden jeg gassed op. smiley


  • #80   30. okt 2014 Han smiled en del, da han kom op til krydset. Som en del andre på Vestergade den dag smiley

  • #81   30. okt 2014 lod en pige prøve min ny indkøbte marauder og hun nåede hele 100meter før hun "lagde" den pænt ned på siden, kostede kun en ny pedal men den så sjovt ud

  • #82   30. okt 2014 Jeg har aldrig lavet noget dumt....

  • #83   30. okt 2014 Ok Strandløve:

    så tror vi på den, den om julemanden, og den om storken, men så heller ikke flere


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #84   30. okt 2014 Ha!

    Jeg kan nogle gode historier om ham. smiley


  • #85   30. okt 2014 Så Knud, jeg mødte da engang en rigtig sød lille nisse, han var godt nok væk da jeg blev ædru, men han var ellers flink!

  • #86   30. okt 2014 Olieskift, af med bundproppen, den fik lov til at stå og dryppe af.
    Mobilen ringer, snakke sludre. Nå hvor kom jeg fra, der skulle olie på.

    Når næsten at tømme for 200kr frisk olie lige igennem og ud igen, bundproppen var aldrig lige blevet skruet op igen......

    Måtte på trædecyklen ud til forhandleren efter noget mere motorolie.


  • #87   30. okt 2014 Jakob F

    Ha... den har jeg sgu også lavet en gang!

    Ja Tom, Ham så jeg også en gang, han red på en lyseblå elefant!


  • #88   30. okt 2014 Så har det sgu nok ikke været den samme, min nisse havde røde sokker i træskoene smiley

  • #89   30. okt 2014 Kan være, der er flere......

  • #90   30. okt 2014 Ja, om ikke andet vælter de nok frem her i november, de små sataner!

  • #91   30. okt 2014 Jeg ville være smart i en fart, og begyndte at hoppe på kickstarteren. Den har el start men det er jo ikke fedt.

    Trampe og trampe med fuld læderstue og hjelm på, til sveden drypper ud af hjelmen.
    Alle er begyndt at grine lidt af ham tossen der ikke kan starte sin mc.
    Når man så finder ud af at man har glemt at dreje nøglen, griner de endnu højere.




  • #93   30. okt 2014 Netop landet hjemme, med den nye MC på en der til indrettet trailer pga. den der skulle byttes væk,havde en masse ekstra dele.

    Det gik fint med at trække den af, lige til jeg trædte ned fra traileren, hvor jeg mistede balancen på cyklen og stod med det meste af dens vægt i mine arme.

    Heldigvis sad den fordrukne underbo på sin stol foran sin garage, så han kom og gav en hånd med at få den op og stå igen, og så var det vist mig der skulle hente den næste omgang. smiley

    Den med skivebremselåsen, har jeg lavet på vej af en trailer, med min tidligere baneged.
    Den havde stået på en triler natten over, og som et forsigtigt forsøg på at begrænse svage sjæles lyst til at tage det lette - allerede læsset - bytte, havde jeg smidt en lås på hjulet - næste gang jeg tænkte på den, var da den ødelagde min forskærm. Dooh!



  • #95   30. okt 2014 Jeg har vist kvitteret med bommerter i en anden tråd, men vil da gerne bidrage med en paraplyhistorie m mc-dækken.

    Skulle hjem fra Falster til Roskilde, pakker mc dækken i topboksen og hopper på motorvejen. Efter ca 40km sker det sjove så.

    Topboksen var ikke lukket ordenligt og et lillemicrobitte stykke mc-dækken stikker ud, får fat i vinden og inviterer resten af slænget ud til en flyvetur

    Problemet var at en del af skidtet sad fast i en bolt fastgjort under boksen

    Man taler tit om hvor hurtigt man kører fra 0-100 - men kan nogen mon gætte hvor hurtigt man de-accellerer fra 100-0 med faldskærm? smiley

    jeg forstår godt konceptet til dragrace....virkelig...


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 151
    #96   1. nov 2014 for mange år siden havde jeg været på festival.
    Jeg havde fået pakket sammen og ville starte min gamle cb500 Four, foran alle de andre festivalgængere, der var ved at spise morgenmad eller pakke sammen.. smiley

    Jeg fik tørlagt batteriet for strøm og hoppede 50-100 gange på kickstarteren, inden jeg opdagede dødmandsknappen... smiley



Kommentér på:
Jeg er en klovn

Annonce