{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Cafe Racer projekt {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Da jeg er ny herinde benytter jeg mig af denne mulighed for at tilegne lidt viden. Jeg har længe gået og tænkt på at starte på et Cafe Racer projekt og har nogle spg. hertil.

Hvad skal man være opmærksom ved køb af en MC til sådan et projekt? Hvad er jeres erfaringer med en Honda CB 650 - en god MC? Nogle medfødte fejl osv?

Er det muligt at købe MC dele til sådan et projekt i Danmark?

Med venlig hilsen

En forhåbentlig ny MC entusiast smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cafe Racer projekt
  • #1   8. mar 2015 Hvad skal man være opmærksom ved køb af en MC til sådan et projekt? Hvad er jeres erfaringer med en Honda CB 650 - en god MC? Nogle medfødte fejl osv?
    - Jeg har ikke selv nogen erfaring med CB650, så det vil jeg ikke kommentere på. Mit råd er bare, at du skal finde dig noget som er mekanisk i orden. Jeg fornemmet at du er lidt ny mht. motorcykler i det hele taget smiley en ombygning er en ting... en en hovedrenovering er noget helt andet.

    Gamle motorcykler har sin charme... men kan så sandelig også have sine problemer smiley

    Er det muligt at købe MC dele til sådan et projekt i Danmark?
    Ja man kan godt finde lidt, specielt hvis du kigger i brugtmarkederne også, men overvej at søg i udlandet også. Specielt i USA er der et kæmpe marked for den slags, og du kan finde stort set alt på Ebay.


  • #2   8. mar 2015 at du lige skal være op mærsom på du ikke må ændre på alt det der bære eller til at stoppe mcen

  • #3   8. mar 2015 køb den du best kan li på nettet når resultatet er færdigt,

    alle sammen ligner hinanden når de færdige honda kawasaki og suzuki syntes jeg, alså cb gs og Kz .

    sæt igang;)

    ja og køb hellere ne der er 5000 dyre og så alt virker så slipper du for dyre ting efterfølgene,


Kommentér på:
Cafe Racer projekt

Annonce