{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny forsikring
  • #1   21. maj 2015 jeg har LB nu og dem er jeg godt tilfredse med, de har dog nogle krav for man kan tegne forsikringer der.
    GF var meget dyre i forhold til LB.
    Alm brand er meget service mindede (vi har en skade gennem dem nu, kender dog ikke prisen på deres forsikringer.

    men ring rundt og hent nogle tilbud, så får du nogle tal du kan bruge til noget smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.855
    #3   21. maj 2015 DFA forsikring.

  • #4   21. maj 2015 Aros smiley


  • #5   21. maj 2015 hej jeg kan anbefale top dk. de har lige lavet nye mc forsikringer og min mc (honda vtr 1000 f) årg 97
    den kostede for 2 uger siden ca 1200 om året men kun ansvar. nu gir jeg 629 efter de har lavet om. jeg er medlem af mc touring club som giver 20% jeg er også 30 og har hus bil osv hos dem.


  • #6   21. maj 2015 Gf har jeg haft aros var dobbelt så dyr som dem har nu.. tit lettere at sammenligne her inde frem for at ringe til 20 selvskaber

  • #7   21. maj 2015 Topdanmark er rimelig billige - specielt med MC

  • #9   21. maj 2015 Aros dyr? Jeg giver omkring 2900 om året for ansvar+kasko for min cbr929rr fireblade. Det synes jeg ikke er dyrt... De øvrige forsikringer var også billigere end TopDanmark, da jeg sidst skiftede for 2 år siden.

  • #10   21. maj 2015 Prøv at se, om du ikke kan blive medlem af Runa. Det kræver lige et medlemsskab af en af de foreninger, de arbejder sammen med, men det kan hurtigt tjenes hjem igen smiley

  • #11   21. maj 2015 en ktm 640 aros ville ha 2500 i ansvar selv om flyttede mine forsikringer

  • #12   21. maj 2015 og er elite billlist både bil og mc

  • #13   21. maj 2015 prøv topdanmark der bliver det nok ca det halve. men ved så ikke med dine andre forsikringer.

  • #14   22. maj 2015 top dk har lige tilbudt mig ny kaskoforsikring på 12 år gammel xvs Yamaha,
    1073,- om året med selvrisk. 2368,- elite billist og må køre mellem 5-7000km.om året med meget lille stigning hvis jeg vil køre mere, og ingen andre forsikringer hos dem.
    ps. Med touring-club rabat (20%) så tror jeg sku ikke at der er mange andre selskaber der kan gøre det billigere !!!!!!!
    mvh


  • #15   22. maj 2015 Som du kan se af alle de fine svar, så er der ikke noget der kan svare dig på det spørgsmål...

    Der er ikke andet for at ringe rundt til en stribe selskaber og forhøre dig, Du skal dog være forberedt på at det muligvis kan blive årets bedst betalte timer! Der kan være rigtigt mange penge at spare ved at gøre arbejdet ordentligt.

    Grunden til at du bliver nødt til selv at ringe rundt er, at der er så mange parametre der er afgørende for hvad pris du får så derfor kan du ikke sammenligne med ret mange andre.


  • #16   22. maj 2015 Jo Sys skam fik nogle ganske fine svar jeg kan bruge til noget.

Kommentér på:
ny forsikring

Annonce