{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Honda CBR 1100 XX {{forumTopicSubject}}

Hej ...

Har en bekendt der sælger en '98 CBR 1100 XX (kørt 20.000 km) for 100.000 kr.

Har ikke haft i sinde at skifte cykel endnu men efter at have set den synes jeg godt nok at den er flot (koksgrå) ... og tanken har nu været der hele weekenden ... Er der nogen der har prøvet den og vil fortælle lidt om erfaringer, fordele og ulemper mm. Hvad med prisen ???

Tak for hjælpen ...

sas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CBR 1100 XX
  • #1   16. okt 2006 Hvis jeg skulle ud og have en superblackbird skulle den være fra 99 eller nyer - da jeg mener det var der de fik indsprøjtning. Men er ikke sikker.
    Ved intet om prisen.
    Men det er jo ikke ret mange km.


  • #2   16. okt 2006 jeg ville også helt klart vælge en indsprøjtnings model, men 100K er billigt hvis den ellers er i OK stand.

    Største problem på en 1997-1999 model er de #¤%&%¤#¤%&%¤ karburatorer.........så snart man bare tænker på en anden udstødning så kan kan lige så godt huske at bruge 7½-10.000 på et sæt andre karburatorer, da de simpelthen er så stor en begrænsning på den cykel.

    Vælger du derimod en sprøjt model så vil en powercommander ordne alle dine problemer.

    men mekanisk er det en evighedsmaskine, lissom de fleste andre Honda'er.


  • #3   16. okt 2006 Tak til jer begge ...

    ... dvs. modeler '00 og opefter er med indsprøjtning ???

    Nu er jeg blevet ret vild med typen - behøver ikke købe lige nøjeagtig den nævnte mc hvis der er stor forskel i forhold til de nyere modeler. Er der andre fordele/ulemper ?

    sas


  • #4   16. okt 2006 Brændstofforbrug.. det siges at sprøjtmodellen kører ca. 1/3 længere på literen...
    MIn egen (som i øvrigt er til salg, en sporøjtmodel) kører ca. 11-12 km/l

    I øvrigt får du også digitalindstrumentering på en 00 og frem


  • #5   16. okt 2006 Tak Rasmus ...

    ... hvad skal du have for din ?


  • #6   16. okt 2006 Hvis det er seriøst så smid lige din mail.. så finder vi en god pris

    Men som der står skrevet tjeck lige forsikringen først..er rimeligt dyr


  • #7   16. okt 2006 Sasha : det er også noget at et seriøst skift fra din maskine til en BB.

    men held og lykke med den, den kører fantastisk og har det vildeste power......

    jeg er suverænt vild med min egen. !!!

    håber da du fuldfører det på et tidspunkt, men rigtigt som mik skriver check lige forsikringen først. de fås meget ,meget dyre, men også ganske billige...

    MVh
    kenneth


Kommentér på:
Honda CBR 1100 XX

Annonce