{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handel på EBay Vs. Handel i DK
  • #1   16. okt 2015 Og vil da lige sige at det er et firma i Tyskland jeg handlede med gennem eBay.

  • #2   16. okt 2015 medmindre det lige skulle være EBC , kunne du købe lucas skiver til ca 1000kr pr stk hos :mc butikken

  • #3   16. okt 2015 jeg bruger altid mcbutikken.dk hvis ikke de har delene er det ebay...
    med mindre der er en formue at spare ved at købe på ebay...


  • #4   17. okt 2015 Jeg vil også helst handle lokalt i dk, men så snart der kan tillægges prisen mere end 10% eller max. 500kr(på meget dyre varer). så handler jeg det billigste sted! Der er heldigvis masser af eksempler efterhånden, på danske butikker der har forstået at det handler om et kontinuerligt flow af varer, med lavere avance, end før konkurrencen med nettet! De der ikke kan/vil forstå dette, ja de må så lukke! Liberalt erhvervsliv med dertil hørende frit marked, hurra! Kan man ikke konkurrere på de 3 parametre: tilgængelighed, (kunde-)service samt pris, ja så overlever man med garanti ikke og det er ikke mit job som kunde at sikre butikken sit overlevelses grundlag, det er deres eget job. Jeg forstår fint at lønninger mv. er højere her i dk. ligeledes er momsen og det er jeg villig til at betale en mindre merpris for, såfremt servicen så er i top(hvilket den sørgeligt nok sjældent er!) Men jeg er ikke patriotisk og hvis butikken sætter sin lid til at kundens varme hjerte og fædrelandspatrioteisme skal holde deres biks flydende, ja så tror fanden at så mange drejer nøglen om! smiley

    Det sørgelige er, at jeg ofte oplever at få en bedre service hos sælgere/forhandlere jeg aldrig i mit liv har mødt, men som måske har solgt og sendt mig en vare til 100 kr. via ebay, men som alligevel følger op på salget, for at sikre sig at varen nu er som ønsket, også efter at karakter/tilbagemelding er givet via ebays "karatergivningssystem"!

    Den vildeste prisforskel jeg personligt har oplevet, var ikke på Mc dele, men på den til den sidste Supra jeg havde - Et varmepanel til klimaanlægget som herhjemme kostede lige knap 9.000 kr, det fik jeg fra UK(via en asiatisk leverandør), for den nette sum af 518 kr. alt inklusiv, sprit nyt.


  • #5   17. okt 2015 Jeg handler ALDRIG hos danske forhandlere. Kun på nettet.
    At feks Aagesen tillader sig at holde lukket pga frokost, er mig dybt uforståeligt og i øvrigt nærmest provokerende.
    Jeg arbejder selv både dag, nat og aften og hvis jeg havde en mc-biks, i en tid, hvor der er "krise", så havde jeg åbent, hvor potentielle kunder har fri fra job. Bare min mening..


  • #6   17. okt 2015 Den evige diskussion smiley

  • #10   17. okt 2015 De har ikke andet end EBC hos mcbutikken og der koster den 2017,- og det er da en fin pris.
    Troels: Den du har fundet passer ikke på min.


  • #11   17. okt 2015 Helt ærligt Troels...... Tror du Kawasaki selv fremstiller de bremseskiver????? Der er absolut intet rimelighed i at den skive fra forhandleren skal koste 3 gange så meget!!
    Jeg vil da ALDRIG køre min maskine derud for at blive lavet med de sindsyge priser.
    Hvis jeg ville stille forhandleren i et dårligt lys, så havde jeg da nævnt dem med navn her. Men de er sgu da nødt til lige at vågne lidt op!! Jeg kunne da til nød forstå det hvis det var en spritny cykel, men det er en gammel cykel fra 1988 og der er da for helvede ikke nogen med bare en smule fornuft der ville betale 3x prisen for en "original" skive???


  • #13   17. okt 2015 Ja.... Ok Troels, sov godt smiley

  • #14   17. okt 2015 Tja I har jo begge ret...

Kommentér på:
Handel på EBay Vs. Handel i DK

Annonce