{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første MC????
  • #1   3. feb 2016 Tror du skal komme med lidt mere info... Budget? Kørestil? Kan du skrue selv? osv...

  • #2   3. feb 2016 De koster begge 15000-18000kr og motor mæssigt kan jeg ikke skrue selv kun kosmetisk.. Gsx 750 har kørt ca 90000km og rf 600 ca 60000km

  • #3   3. feb 2016 https://www.youtube.com/watch?v=R2s6y4SsoEI
    smiley har nu altid syntes sådan en RF model ser rigtig fed ud. hc


  • #4   4. feb 2016 husk at tage forsikringen med i overvejelserne, de plejer at tage sig godt betalt
    hvis knallerten har et R i modelen.
    mvh


  • #5   4. feb 2016 Det er jo ikke R modellerne han vile have, og R modellerne er ikke dyre hvis man kan nøjes med ansvar

  • Kasper
    Kasper Tilmeldt:
    mar 2008

    MC-er: 1 Svar: 19
    #6   4. feb 2016 Mirza, selv ansvar er ok pebret.

    Min gsxr 750 skulle jeg slippe ca 10k for i ren ansvar, og de ville ha 40k for kasko... Har dog aldrig haft et registrret køretøj i mit navn før, men er trods alt 29, så ingen "aldersforhindringer".
    Da den er købt gennem forhandler får jeg fordele, så slipper dog 'kun' 7800,- for kasko. Med en høj selvrisiko.


  • #7   4. feb 2016 @Kasper..................... smiley smiley smiley Ikke 10 vilde bryggerheste der ville trampe på mine behårede nosser, kunne få mig til at betale 7800,- om året i forsikring af en mc fra forrige årtusinde smiley smiley smiley Har umådeligt svært ved at forstå du ikke kan finde en meget billigere ren ansvars dækning

  • Kasper
    Kasper Tilmeldt:
    mar 2008

    MC-er: 1 Svar: 19
    #8   4. feb 2016 Brian, hehe, ja det virker også absurd, men lad mig sig det kort. Forsikringsselskaber er ikke glade for nybegyndere på 'R' maskiner.
    Og det er de eneste maskiner som tiltaler mig, så det gav lidt bagslag smiley
    Og gider kun eje mine yndlings cykler, så hva faen skal man gøre.

    En kollega købte en Kawa z750 '08 og kunne få den for 4500,- med fuld kasko og lav selvrisiko.. Så ringede selv og kunne få det samme, men en z750 er bare ikke en sweet SRAD 750 '99.


Kommentér på:
Første MC????

Annonce