{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.463 visninger | Oprettet:

Sigma mc i ringsted {{forumTopicSubject}}

Hey folkens, er der nogen der kender til Sigma mc i Ringsted, jeg overvejer nemlig at købe en mc hos ham. Den er godt nok til salg for kunde men står til salg hos ham. Men går ud fra at hvis nogen ved at han er en god og ordentlig forhandler så har han også interesse i at salg for kunde spiller max og tingene er iorden. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sigma mc i ringsted
  • #1   22. maj 2016 Har kun dårlig erfaring med dem. Forstår ikke den kører rundt. Men der må være nogen som har god erfaring med dem

  • #2   22. maj 2016 Hvad begrunder du det med KAO, dårlig service eller blevet taget røven på eller? Og i andre der kommer med info, positiv som negativ, i må meget gerne lige ligge en forklaring "historie" til jeres input/erfaring...

  • #3   22. maj 2016 Kongen af ostepops er det ikk ringsted mc du snakker om der ? For de er ikk så smarte smiley sigma mc er sku da gode nok eller hvad?

  • #4   22. maj 2016 Synes de virker useriøse, som der ikke er nogen ansatte, hver gang man kigger forbi. Lukket midt på dagen.

    Den gang jeg kørte aprilia for 10 år siden bestilte jeg dele hos dem og der gik et halvt år inden de havde det hjemme, de havde ikke ringet med det var kommet hjem eller noget.

    Så da man kom forbi 5 gang, sagde de at de havde haft det liggende i 2 måneder.

    Men hvis du vil købe MC der og bor i jydeland. Så husk på du skal gå til dem. Hvis der er problemer og de skal dække det på garantien


  • #5   22. maj 2016 Nej snakker om sigma.

    Har haft gode erfaringer med Ringsted motor, med mekanikeren ( Robert da han var der, Casper og Nicolai )

    Bruger Yamaha store Ringsted nu, til det basale. Da Nicolai er der nu og de er super flinke.

    Service laver Ducati i Sorø, kun pga det er en duc.


  • #7   22. maj 2016 Det er fint nok peter og tak for råd om slagelse.. Men den cykel jeg gerne vil ha står hos sigma, så det er dem jeg gerne vil ha og mangler info om, kender selv mange gode steder at købe cykel, men det hjælper ikke når den jeg er interesseret i står hos dem smiley Så info om sigma mc er det jeg har brug for..

  • #9   22. maj 2016 jeg tror og mener.
    at hvis forhandler sælger for kunde, så er der vist ingen garanti på, mener jeg ,men jeg er ik sikker,men få lige styr på det inden køb .

    mvh


  • #10   22. maj 2016 Hvad er det for en MC?

  • #11   22. maj 2016 PS den triumph har været til salg hos dem i flere år. Og virker aaaallllttttt for dyr

  • #12   22. maj 2016 Stigma mc er en hobby forretning for ejeren og når der står sælges for kunde , hæfter de ikke efter købeloven .Kunne ikke drømme om at handle der .

  • #13   22. maj 2016 Har heller ikke tænkt mig at give 20 for den, der skal jo først handles og har ikke snakket med dem endnu, men er der historik på cyklen med de km, er det slet ikke for dyrt, men skal da stadigvæk handles ned.. Og nej, der er ikke garanti det er jo som en privathandel, og derfor jeg søger info herinde inden handel, om de er troværdige... Har den triumph stået til salg i flere år eller?hvad siger du KAO?Kender du noget til den?

  • #14   22. maj 2016 K A, hvad kender du til butikken, siden du siger det er en hobbyforretning, begrundelse? Har du handlet der eller haft erfaring med dem?

  • #15   22. maj 2016 De sidste par år jeg har kigget på deres hjemmeside. Så har den stået der derinde.

  • #16   22. maj 2016 OK smiley

  • #17   22. maj 2016 Ja jeg har været der for at handle, men når personalet ikke engang gider at lette røven når man spørger til mc dele /tilbehør , og alle brugte mc sælges i privat handel, ja så giver jeg ikke penge der . Og jeg ville endda købe en ny Hayabusa , men ingen betjening =ingen handel men i Næstved

  • #19   22. maj 2016 Ja okay, det kan jeg sagtens se fra din side, så efterlader det selvfølgelig ikke gode minder smiley Men jeg skal kun bruge dem en halv time, så pyt med om de måske er nogle fuckhoveder, bare cyklen er iorden smiley Så hvis der er nogle der har købt cykel derude så må i meget gerne byde ind med erfaring derfra...

  • #20   22. maj 2016 Ja, den er jeg med på johan, men går ud fra at jeg kommer til at snakke med ejer, da jeg har smidt mail med diverse spørgsmål som kun ejer kan tale med om... Og det er noteret hvis det bliver handel med forhandler smiley Tak for update på det...

  • #23   26. maj 2016 Hvad fandt du ud af Vestergaard ?

  • #24   29. maj 2016 Har ikke handlet den endnu men har da en dialog igang med dem, og overvejer meget kraftigt at købe den såfremt jeg kan se de km passer, for så er det en mere end en okay pris for den. smutter måske over og kigger den her i ugen så jeg selv kan gennemgå den fra A-Z, så må vi se om jeg blir glad og forelsket smiley ..... smiley

Kommentér på:
Sigma mc i ringsted

Annonce