{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang lås til Givi
  • #1   7. aug 2016 Du kan få et org Givi låsesæt med 3 låse og 4 ens nøgler

  • #2   7. aug 2016 Til min topboks har jeg lige købt ny låsecylinder og nøgler, da jeg havde tabt min nøgle da jeg var på tur til udlandet. Vi forsøgte at bryde cylinderen op med en skruetrækker, men det var ikke muligt. Men cylinderen fik vi da ødelagt.
    Det nye sæt købte jeg hos http://www.motostore.dk/
    Pris 123,- incl. fragt.


  • #3   7. aug 2016 Kan man egt overhovedet skifte cylindrene ud med noget der er mere sikkert?

  • #4   7. aug 2016 Jamen hvorfor mener du ikke de er sikre?
    Vi kunne i hvert fald ikke bryde låsen op med en skruetrækker.
    Der er en anden måder at komme ind i tasken på, som er nemmere end bryde låsen op. Hvilken vil jeg ikke oplyse her.


  • #5   7. aug 2016 Ja man skal nok ikke gemme sin pensions opsparing i sådan en plastik kasse smiley det er jo bare fjerne de 2 stifter som udgør hængsle og så er den åben smiley

  • #6   11. aug 2016 Matthias, jeg ved godt at de kan brækkes op. Men de fleste "billige" låse er nemme at dirke. Det jeg mener med at de ikke er sikre.

  • #7   11. aug 2016 Jeg ved ikke om de er nemme at dirke op, men jeg tror ikke det er noget man sådan bare lige gør. Og hvem løber lige rundt med dirkeværktøj i lommen?
    Man skal nok også passe på man ikke bliver så bange for alt muligt, at man ikke kan færdes i det offentlige rum.


  • Jørgen M
    Jørgen M Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   29. mar 2017 Hej Hej
    Jeg har købt topboks til min BMW F800ST på nettet.
    Der medfølger cylinder der skal kodes til nøglen der passer til cyklen - mange små 'dimser' og små fjedre.
    Kan jeg få hjælp til det her i Århus ?

    Hilsener fra Jørgen Max


Kommentér på:
Ang lås til Givi

Annonce