{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.654 visninger | Oprettet:

123.mc advarsel mod 'automatisk fornyelse' {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg hører til dem der ikke får tjekket sin mail hver dag, så det er rent held jeg ser denne fra 123.mc i dag:
-----------------------------------------------------------------------
Automatisk fornyelse om 24 timer
Hej Allan Røn

Automatisk fornyelse sker snart.

Om 24 timer fornyes din "Harley-Davidson FLSTF Fat Boy" annonce.


Du behøver ikke fortage dig noget, det hele sker automatisk.

Hvis du ikke har fået solgt din motorcykel endnu, så vil den om 24 timer automatisk blive fornyet. Din annonce vil dermed stadigvæk være tilgængelig for potentielle købere på danmarks størtste motorcykelmarked.

Dato for automatisk fornyelse:
Beskrivelse: Annoncering i 4 uger for en enkelt annonce
Pris: DKK 156,00 (inkl. moms og ekskl. eventuelle betalingskortgebyr)

Venlig hilsen
123mc.dk
----------------------------------------------------------------------------------
Jeg har ikke sagt ja tak til fornyelse da jeg oprettede min annonce (men meget muligt det er lavet så man skal fravælge det, og er godt skjult så man ikke får det fravalgt). Det er ret irriterende at de åbenbart kan trække flere gange fra ens kort uden man så er opmærksom på det - jeg har ikke villet tilmelde mig et løbende abonnement!!
Kort sagt - vær opmærksom på 123.mc, især hvis man måske rejser meget eller er typen der ikke liiige får slettet sin annonce fordi man regner med den bare udløber ved udløbsdato og ikke bliver fornyet.

- Allan smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  123.mc advarsel mod 'automatisk fornyelse'
  • #1   22. nov 2016 Nååår, ligeseom bilbasen, dba og andre. Tror det er helt normalt i dag.
    Jeg har haft stor succes med salg på mctc.dk


  • #2   22. nov 2016 vær opmærksom på alt ved 123.mc, især deres "auktioner" smiley

  • #3   22. nov 2016 Det er vist ved at brede sig til at være kotumen rundt på forskellige sider - det er selvfølgelig rigtig venligt og pænt af dem, at de bare sørger for, at forny dem automatisk. Det er bare knapt så fedt, at tegne et abonnement, når man regner med en engangsydelse.

    Senest blev jeg opkrævet 130/140 euro ved motogp.com, da de også havde været så venlige automatisk, at forny mit medlemsskab. Det ville de ikke returnere trods jeg skrev til dem fem minutter efter betalingen.


  • #4   22. nov 2016 Det kan vist være ligegyldigt om de alle sammen gør det - jeg skal nok selv bestemme hvor længe jeg vil have min annonce kørende, og der er ingen grund til at have den online vinteren over.
    Jeg kan sagtens se det fra deres side af - ekstra penge stjålet fra folk, forklædt som venlighed fra udbyderens side. Personligt synes jeg ikke det er ok..

    Har godt hørt om 123s auktioner også smiley der er også ting at undre sig over...

    #1 Tak for tippet, prøver mctc smiley .


  • #5   22. nov 2016 #4: Prøv at lægge mærke til det store sammenfald mellem annoncerne på MCTC og 123mc...

    Annoncerne på 123mc er som default sat til automatisk fornyelse. Først når man har oprettet og godkendt annoncen, kan man fravælge automatisk fornyelse. Det kan altså ikke fravælges ved oprettelsen.


  • #6   22. nov 2016 Ja har lige tjekket mctc og for mig ser det ud til at være 123.
    At man kun kan fravælge det efter oprettelsen og de kun har 1 dags varsel er for mig bevis på bevidst at snyde folk for penge...


  • #7   22. nov 2016 Af med annonsen oog på igen. De kører med ½ pris for oprettelse nu så det koster kun 49 kr på den måde. Bingo banko, så er den i vinkel.
    Og husk afmeld nyelse og så bare opret igen når den udløber så er det igen ½ pris smiley


  • #8   22. nov 2016 #2 Elias, - hvad tænker du der er med 123 auktionerne..?
    smiley


  • #9   22. nov 2016 Luderen får penge når hun bliver taget i røven.... Mc'isten betaler gladeligt for det smiley smiley smiley

  • #10   22. nov 2016 #8: kan være de har ændret procedure nu
    http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/generel-diskussion/214891-123mc_auktion_bag_facaden


  • #12   22. nov 2016 @elias
    Har du nu været i svampene igen ? smiley


  • #13   22. nov 2016 nej kun i den grønne kasse denne gang!

  • #14   23. nov 2016 Hvis du opdager det i tide, beder du bare din bank om at annullere betalingen. Du skal dog lige sørge for at der ikke står et eller andet med småt i din "kontrakt" med dem at du forpligter dig til selv af afmelde annoncen. Vi har flere kort, et af dem bruger vi til internethandel, depositum på lejebiler i udlandet og den slags. Det er indrettet så det ikke kan trækkes over, og der står aldrig andet en det der er handlet for. Det sparede os for 5000 euro som et ret kreativt udlejningsfirma ville have for at reparere en oldgammel skade på undervognen på en ældre Alfa Cabriolet vi havde lejet. På vej ud til flyet spærrede vi kortet og lukkede kontoen. Der fugte så et underholdende forløb et halvt års tid med lidt skriveri frem og tilbage, hvor de forsøgte med de mest horrible juridiske påstande. Til sidst fik vi et brev fra den administrerende direktør, capo di tutti capi, hvor han gav sig, fordi han ikke ville miste os som kunde. Det gjorde han allerede da vi afleverede bilen, hvor personalet for ud af kontoret med et kamera og fotograferede en løs bundplade, før vi var kommet ud af den. Man burde jo også efterhånden være klogere end at leje bil i et firma der hedder noget med Sicily smiley


  • #15   23. nov 2016 Ja 123 er lige smarte nok efter min mening. Man er nødt til at acceptere automatisk fornyelse, og får en mail 24 timer inden det sker. Dén bliver sendt ud kl lort om natten, så hvis man glemmer det i løbet af dagen så er løbet kørt. Desuden havde det været så nemt lige at lave et link til afmeldelse i mailen, men neej, man skal logge ind og rooode rundt for at finde ud af hvor det (trods alt) kan lade sig gøre at afmelde...

  • #16   24. nov 2016 Ja, internettet har efterhånden udviklet sig til ren wild-west, og de firmaer der opererer der, tror ikke almindelige regler gælder. Jeg har raget mange penge hjem fra familiens teen-age piger når de troede de købte slankepulver og den slags, og P-selskaberne er i en klasse for sig. Et site var indrettet så smart at der automatisk var sat kryds i automatisk fornyelse. Fjernede man markeringen og trykkede et andet sted i formularen, satte de selv krydset igen. "Send" knappen var på næste side, så man så det ikke. Det nærmer sig bedrag. Tit er det småbeløb, men hvis firmaet har nok småbeløb kan det hurtigt blive til mange penge for dem.



Kommentér på:
123.mc advarsel mod 'automatisk fornyelse'

Annonce