{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

fusk med omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Mange kan nok huske alt hysterikken omkring Yamaha's R6'er fra 2006. På papiret skulle den tage 17.500, men faktum var at den "kun" tog ca. 16.200rpm, hvilket så ikke er specielt meget mere end 2005 modellen.

Det her var der så ikke noget nyt i, i hvert fald for mig. Men det kom da som en overraskelse, da jeg så læste at Kawasaki havde fusket på samme måde, med deres zx-6rr fra 2005. Den skulle redline v. 16.500 rpm, men en test viste at det faktisk var under 15.000 rpm.

Her er lidt fra det jeg læste: "This is not the first time a sportbike's true redline has differed from its redline shown on the tachometer. The 2005 Kawasaki Ninja ZX-6RR has an indicated redline of 16,500 rpm on its tachometer. However, during a SportRider magazine test in the fall of 2005 when testing the ZX-6RR on a dynamometer it wasn't possible to get the motor to rev past 15,000 rpm."

Kender andre til lign. "læsninger" om andre modeller, hvis da, vil jeg da gerne vide lidt mere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fusk med omdrejninger
Kommentér på:
fusk med omdrejninger

Annonce