{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gsx 600 r
  • #1   28. apr 2007 Kan se, at du er 23. Så skal du lige huske på, at du ikke får kasko på sådan en fætter der, medmindre du vil betale rigtig rigtig mange penge for det! smiley

    Desværre falder gsxr 600/700 uden for IF's aftale med Suzuki, hvis man er under 25.


  • #2   28. apr 2007 Og ja, du må også overveje, om den er for voldsom til at starte på.. Men det afhænger jo 100% af dit humør... smiley

  • #3   28. apr 2007 Jacob N
    det er da noget bawl.... maskinen er da 1000 gange bedre end såkaldte begynder mc'ere.. hvis det er den slags mc'ere man gerne vil køre på så er det da med at få noget erfaring på sådan en mc... den har jo sikkert også meget bedre bremse og styre egenskaber....
    jeg har selv ikke kørt på sådan en... men jeg kan virkelig varmt anbefale dig en cbr 600... det er virkelig kvalitet og den ligger bare super på vejen smiley


  • #4   28. apr 2007 voldsom eller ej.... der er jo kun en som styrer gassen... og det er han da gammel nok selv til at bestemme....

  • #5   28. apr 2007 går ud fra at han selv har taget højde for forsikringen... siden det heller ikke er det spørgsmålet går ud på....
    alle R modeller koster kassen i kaskoforsikring ja.... men kun 2600 i ansvar


  • #6   28. apr 2007 Hej Mick
    Det blive en god dag når kortet kommer smiley
    Jeg har kørt RF600 et år nu og er fint tilfreds. Det er klart at mere vil have mere og jeg kunne da også godt tænke mig noget hurtigere. Men jeg er kommet til den erkendelse at den egentlig kan lære mig en masse endnu, dermed ikke sagt at man skal være Rossi for at vælge en R model eller en 1000´r. Jeg tror måske bare at man får mere ud af det. For mig kan RF´n sagtens køre en ny sæson og lur mig om det ikke bliver sjovere i år...
    Jeg syntes du skal vælge den model der passer til dit behov men være opmærksom på de kræfter du leger med, ligesom alle os andre smiley
    Mvh Poul


  • #7   21. jun 2007 If vil gerne.

    Har fpet pris på en gsxr 600 fra 97.

    jeg er 19 og skulle betale lige lidt over 9000 kr


Kommentér på:
gsx 600 r

Annonce