{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Frank B
Frank B
Tilmeldt:
5. feb 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Køb af brugt CBR600f4i {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal ud at kigge på en brugt Honda CBR600f4i sammen med min bror som skal have cyklen, jeg har ikke selv mc kørekort og er automekaniker, hvilke ting skal der kigges efter på sådan en maskine, den ene er en 2004, den anden er en 2001, begge to kørt omkring 40tkm. Det er hans første Mc, og synes det virker som om det er en god begynder Mc.

Mvh. Frank


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af brugt CBR600f4i
  • #1   5. aug 2018 Generelt, vedligehold, og om tingene ser ud til kun at have kørt de 40000. Ja det er sku ikke mange km på alle de år, hvis du spørger mig, så man må godt være noget kritisk. Men som nr. et tjek affjedring, - kæde, bremser, - tingenes stand og om den ser ud til at være blevet passet med kædefedt osv. Så er der lige 2 småting som hondaerne er kendt for. 1. De har en knastkædestrammer der kan begynde og blive dårlig, som viser sig ved raslen ved koldstart, - og den anden "fejl" er ensretteren". Den kan dog opgraderes til et bedre eftermarkedsprodukt.(schnabel). Så synes jeg at hondaerne har et noget kluntet gearskift,- det virker, men de har altså en klonk lyd når de skiftes i 2. og det er helt normalt.
    Tjeck om kobling/gearkasse er iorden, kør og luk den helt ned i 2 gear, - også giv bundgas, springer den ud af gear så har den en slidt eller let bøjet skiftegaffel. smiley
    Til sidst er der jo den alm. f4i også den der hedder sport, der er nogle små forskelle som closeratio gearkasse på sporten og lidt småting, -tror sporten har enmandsbagende.
    God fornøjelse, det er en fin maskine sådan en f4.


  • Frank B
    Frank B Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   5. aug 2018 Super svar! Mange tak smiley
    Vil prøve at kigge efter de ting.


Kommentér på:
Køb af brugt CBR600f4i

Annonce