{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Køre til syn... {{forumTopicSubject}}

Hey.. Jeg får først mit kort om en uge, men skal have min mc synet. Og vil jo helst have det gjort, så den står klar med plade når jeg har bestået. Syns hallen ligger 4 km fra hvor jeg bor, og kan køre der over af små veje-så behøver ikke køre mere end 40-50 km/t, så alt med at lave død´s ulykker osv og forsikringen ikke dækker, er ikke så væsentligt her! Men har hørt at hvis man bliver stoppet, har bestået teori og kun mangler kørerprøven, bliver det udsat et år, også kan man tage en ny teori g derefter komme til køreprøve?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køre til syn...
  • #1   14. aug 2007 Kan du ikke få een til at køre for dig????
    Det gjorde min kæreste den gang han købte sin maskine 3 uger før han fik sit kort. Det var i 1998.
    Du behøver jo ikke selv være skyld i en ulykke. Det kan jo ligeså godt være en billist med blød hat.....


  • #2   14. aug 2007 Læs den ind bag en 3x34 og betal de små penge det koster og køre de 4km.

    Jeg kan ikkehuske følgerne, hvis man kører uden kort, men mener faktisk at dekan være ret så kraftige.

    Det er ikke værd at tage chancen når de koster så lidt at få den fragtet det lille stykke. Tænk hvis nu du kørte én ned?


  • #3   14. aug 2007 jeg har skubbet min 7 km engang hvor den løb tør, det kan godt lade sig køre...men skal du absolut køre den så lad være at køre under det tilladte, for så virker du bare for mistænkelig og samtidig pisser en masse bilister af undervejs...

  • #4   14. aug 2007 hvor er du fra i nordjylland?

  • #5   14. aug 2007 Ikke så hellig. i virkelighedens verden havde 90 procent kørt svinet til synshallen selv. Kør dog.

  • #6   14. aug 2007 Jeg mener det koster 5000 at blive stoppet uden kørekort. det er det.

  • #7   14. aug 2007 det koster 5000kr at blive stoppet ,og du får nok bøden nedsat da du er i gang....men når det er sagt så synes jeg du skal finde en der gider at køre den til syn eller som tidliger forslået bag i en varebil.
    1 ting er hvis man får en bøde hvad hvis uheldet sker præsis på de 4 km ??
    har du råd til at skulle betale erstatning til en kegle der gik ud på kørebanen eller at du bliver kørt ned og for 0kr i erstatning...?? hvis nej så brug din hjerne og få den til syn på den lovlige måde smiley


Kommentér på:
Køre til syn...

Annonce