{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.144 visninger | Oprettet:

Advarsel mod MC tyveri {{forumTopicSubject}}

Pas på hvor i stiller jeres cykler, også selv om det kun er 1-2 minutter og i selv er lige i nærheden -Var sgu lige ved at få nuppet cyklen her til aften smiley

Mig + ven på ducati, parkerer foran en byggeplads i ørestaden og stod ca. 20-30m fra cyklerne for at nyde udsigten over vandet. Når ikke at stå der to min, før en stor mørkeblå varevogn bremser hårdt op, tydeligvis ved synet af de to cykler... og kører ind på den tomme byggegrund for at se om der er nogen. Vi troede de havde set os, da bilen kørte ud igen og fortsatte samme vej, men lidt længere fremme vender den om og kører tilbage igen, for igen at bremse op lige ud for vores cykler. Men hov! Der stod jo pludselig to mc'ister og stirrede dem lige i øjnene... grrr... :-X

Ja det er jo ikke så aktuelt nu, hvor sæsonen er næsten ovre, men de cykler kunne have været fjernet på 0,5 sekund, hvis vi ikke havde holdt os i nærheden og var gået fx 100m væk (eller bare lige rundt om hjørnet). Så husk til næste år at låse jeres cykler fast til noget, uanset hvor kort i holder der!

Bilen var på tyske plader og rigget til med fastspændingstove og det hele, lige til at køre væk med cyklerne... De lignede polakker... Vi fik desværre ikke nummeret - tænkte sgu ikke lige over det i situationen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsel mod MC tyveri
  • #1   27. okt 2007 hehe, hvordan kan man se, at de er polakker?

  • #2   27. okt 2007 øv det ville jeg ha spurgt om....kender da flere polakker..ikke synderligt meget i forskel fra os smiley

  • #3   27. okt 2007 det er bare at huske sim magnum og skyde efter de sataner...
    så kan de lære det


  • #4   27. okt 2007 Det er garanteret illegale polakker ulovligt bosat i Sverige i en stjålet tysk varebil med falske plader fra fætter BR!!!

    det er gas, men jeg undrer mig også over, hvordan man genkender polakker i en bil...........


  • #5   27. okt 2007 Han troede også kun at det var polakker.. Men godt at de ikke fik jeres maskiner. Nu har de nok lastet et par andre og er over alle bjerge (i polen) Det er gas.. smiley

  • #6   27. okt 2007 Det er da ikke svært at spotte folk fra østeuropa?

  • #7   27. okt 2007 det er da også lige meget hvilken etnisk oprindelse de har....
    det er som dolf siger...
    DØD VED KØLLE


  • #8   27. okt 2007 - en kædelås med og lås cyklerne sammen - det er svært at tage 2 låste cykler ind i bilen samtidig.

  • #9   27. okt 2007 de polske murere jeg har set på byggepladser har ofte størrere og øjenbryn, og så er de lidt mere markante i ansigtstrækkene.. og øjnene var meget brune, men det kan der jo nok være forskel på smiley

    utroligt at det skal være sådan..
    Citat Thomas K

    ØV ØV jeg har lige fundet ud af at jeg ligner en polak smiley


  • #10   27. okt 2007 Stefan. Jeg tror sku også jeg må være semi medlem af den klub.. smiley Pis da også..
    Og dog. Nu mindes jeg noget om at jeg vistnok har noget polsk blod i årerne.. :S


  • #11   27. okt 2007 Meget langt ude på min fars side dog.. Men alligevel.. smiley Må ud og skaffe en transporter på tyske plader og begynder og stjæle cykler!

  • #12   27. okt 2007 Træls historie med en meget god slutning, dælme godt i stadig har de cykler.

    Og jeg vil gerne tilslutte mig til den flok der siger at man KAN se forskel på polakker og danskere, har arbejdet på en svinefarm med polakker/lithauere, og de har altså nogen mere markante ansigtstræk... Rimelig meget off-topic he he he.


  • #13   27. okt 2007 Polakker har visse træk - hvorved man kan genkende hvis man er lidt af en menneskekender...

    Nu ved jeg ikke om jeg ville kunne, på afstand + når de sidder i bil... But no need to change subject smiley

    Så spænd fast de cykler i har, og ikke har smiley


  • #14   28. okt 2007 Jesus...
    Beklager ordvalget, det var ikke ment for at mistænkeliggøre polakker, men jeg sagde nu heller ikke at det VAR polakker, men at de lignede... smiley
    - Jo, "folk af østeuropæisk oprindelse" havde nok været en mere politisk korrekt beskrivelse... (jo, man kan for det meste godt se forskel på fx tyskere og østeuropæere).

    Mht at kunne se dem, så bremsede de jo op lige foran os og skulle til at holde ind til siden igen, så vi fik et pænt godt blik på deres meget overraskede ansigtsudtryk, da vi lige pludseligt dukkede frem fra mørket smiley

    I bund og grund er det vel også ret lige meget hvor de kommer fra... Havde de været danskere iført klaphatte, kørende i dannebrogsmalet danskindregistreret bil og klædt i danske flag, med danske flag malet i ansigtet, havde jeg været af nøjagtig samme overbevisning, mht om de var der efter cyklerne eller ej. Jeg har i hvertfald aldrig før hørt om folk, der har en helt uskyldig hobby, der går ud på at luske langsomt rundt i en varevogn og se på tomme byggegrunde og motorcykler efter mørkets frembrud... smiley


  • #15   28. okt 2007 Christian (København) H: Det har du da ret i.. Og hva fanden er det også for en respektløs måde de gør det på.

    Luske rundt altså. Dog må jeg sige at helt kvikke kan de ikke ha været hvis de har regnet med at 2 MC'er har stået helt alene på en byggegrund..


  • #16   28. okt 2007 Enig med Mikael (Tønder) P, hvis man ikke kan kende en østlænding, fra en dansker, så står det skidt til.

  • #17   28. okt 2007 John K: Tak! Godt at se at der er nogen som har forstået budskabet.

    Lasse V: Grunden til at de kørte rundt inde på byggegrunden var jo netop for at se om vi var i nærheden... -Skal ikke kunne sige noget om deres intelligens.... smiley


Kommentér på:
Advarsel mod MC tyveri

Annonce