{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.952 visninger | Oprettet:

Hjælp til import af tysk MC {{forumTopicSubject}}

Vinteren er lang men en af de få glæder dne byder på er foran computeren, mens man planlægger og søger efter sin nye drømme bike.

Jeg har allerede bestemt mig - jeg vil have fat i en RVF som funbike til næste sæson, men udbuddet af dem er begrænset, så vil gerne selv importere en.

Er der nogle der gør dette regelmæssigt eller på bestilling?

Jeg har nemlig svært ved at overskue processen med selv at leje bil, besigtige og købe og fragte en MC hjem fra det tyske.

Men input og erfaring omkring dette modtages gerne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til import af tysk MC
  • #1   5. dec 2007 der er jo mange firmaer der gør i at finde specielle cykler og importere dem, måske du skal have fat i sådan et??

  • #3   5. dec 2007 Eller få en sludder med www.lcracing.dk

  • #4   5. dec 2007 få en speditør til at hent eeller. Bare ikke ivlstrans, han er en fusker desværre har det vist sig..

    Jeg har link på en god i fald


    Jeg har handlet mange mc´er dernede. Har aldrig selv været nede at se, har udelukkende set mig gennem på billeder og ved at tale med sælger.

    Men vil du derned er det klart det bedste, og man kan gøre en tur ud af det..


  • #5   5. dec 2007 Jeg fik hjælp af Johnny ( http://www.mccom.dk/) til at hente min VFR i tyskland. Ham kan man stole på.
    Prøv at kontakte ham.


  • #6   5. dec 2007 Jeg kører i morgen middag til Tyskland efter 5 cykler og er hjemme igen fredag. Planen er, at der bliver een tur i mdr fremover.

    Vil du ha hjælp til div., er du velkommen til at ringe til min boss (Jens) på 20686903. Han ved en del om mc-er samt import, Det er hans nyindkøbte cykler vi kører efter i morgen torsdag.

    Hilsen
    Palle


  • #7   5. dec 2007 jeg kan hente den for dig har eget transport firma så ikke noget problem

  • #8   5. dec 2007 både min mor og far har hentet deres i tyskland, da de ikke kan tysk havde de en god ven med som kan en del tysk.

    Turen gik helt til det sydligste tyskland for dem. De kørte i en VW transporter (hvor min mors kunne være i) samt en trailer hvor min fars var i (en goldwing).

    De kørte kl 10 fradag og var hjemme igen lørdag ved aftens tid. (og der havde de god tid).

    Men selvfølgelig hvis du ikke kender nogle der lige evt har en bil den kan være i (f.eks sprinter, transporter eller transit o.lign.så kan jeg godt se det er svært, (men forholdvis billigt istedet for at få folk til at hente)

    Var bare lige mine erfaringer.

    mvh.


Kommentér på:
Hjælp til import af tysk MC

Annonce