{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Hjælp til Yam XT 250 årg 1990 {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at samle mit projekt, men er løbet ind i stort problem, mit mc er fra 1990 siger reg attest, den bog jeg har dækker XT 250, og mindre fra 1980-1984.

Jeg kan ikke finde ud af at sætte bagsvinger på igen, når jeg sætter den løst op på plads, mangler der 2 cm i ene side, som om der mangler en spacer, men syntes ikke den er sammen med delene, og i bogen under xt 250 kan jeg se, at der er et helt HAV af dimser som skal sættes på, og skrues sammen med andre ting, var der bare ikke på min, er lidt lost, er der en der har et billede, så jeg kan se hvordan det skal samles, og i hvilke huller på selve stellet, des skal monteres i.

Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Yam XT 250 årg 1990
  • #2   26. jan 2008 Undskyld jeg ikke har været her, men lynet har futtet et eller andet af, så er først online igen nu smiley

    Det kæde beskyttelses led, er for stort til at lave noget mellemrums effeks, den sidder spændt på bagsvinger, og det andet led skal sidde på ydersiden, få vidt jeg kan se. Men jeg ved det ikke.

    XT 350, alt kan bruges, du kan evt maile et billede til Hayabusa79@jubii.dk

    T


  • #3   27. jan 2008 Har stadigvæk ikke fundet løsningen, det er ikke samme bagsvinger, en må da have et billede af det, eller noget.

    Thomas


Kommentér på:
Hjælp til Yam XT 250 årg 1990

Annonce