{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.047 visninger | Oprettet:

Snydt på ebay {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har her vinteren over været igang med lidt tuning på cyklen. Det hele startede sådanset bare med at der skulle kigges lidt i gearkassen i forbindelse at den var hoppet ud af anden gear, det blev reparet og samelt igen.. Men nu motoren var ude af cykel ville det næsten være synd ikke justere lidt hist og pist så projektet kom hurtig til at inkludere portet top, skarpere knaster, power commander samt custom map.
Så nu skulle der findes nogle knaster, og fandt hurtigt ud af de kostede knaster:)
Men efter 10 minutters søgen på ebay gav pote.. Et sæt Youshimura stage 1 knaster til 400 usd inkl. justerebare knasthjul, så det var da en besparelse på godt 5000kr. På trods af porto og told!
Så toppen blev gjort klar til samling og de nye knaster monteret, de første problem der opstod var at den tidligere ejer havde presset knastjulet ”forkert” på så de mærker der er på dem ikke kunne bruges til noget somhelst.. Så knasterne skulle times manuelt! Efter lidt målen med mickrometer skurer lykkes det også! Så langt så godt.. Der kom en nøgle på motoren for at tørne den lidt frem og tilbage for at være 100% sikker på at timingen passede.. Her opstod endnu et problem! Det hele gik meget dårlig, slet ikke let og ellegant som det skulle?? hmm hva sker der?? Ud med kansterne og måle lidt på dem – det viste sig de var 0,03mm skæve! Std. Kanster blev målt og de var under 0,01 mm ude af ballance!

Så alt jeg er endt med er omkrig 800 gram hærdet stål, og et hul på bankbogen på 2700 kr.
Har skrevet til sælger men har ikke hørt fra ham endnu!

Men alt i alt er jeg glad for at FV motor som har stået for projektet fandt ud af der var noget galt, og de ikke bare blev monteret! Så havde hullet nok været større end 2700 kr.

Så nu må vi se hvad sælger skriver.. Men en ting er sikkert! Jeg er færdig med at købe så vitale dele på nettet!

Hilsen
Kristian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt på ebay
Kommentér på:
Snydt på ebay

Annonce