{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.695 visninger | Oprettet:

Scorpio alarm? {{forumTopicSubject}}

Hey..

Nu har jeg siddet og læst lidt om forskellige alarmer - og denne Scorpio alarm bliver jo rost til skyerne.. Jeg forstår bare ikke hvorfor? Hvorfor er den så meget bedre end alle andre alarmer, jeg synes ikke jeg kan finde nogle ting ved den, som ikke er på alarmer til en 800 - 1000 kr. - og Scorpio koster jo omkring 3000 kr.
Skal man op og give så meget, hvis man gerne vil have en to-vejs alarm? Der behøver ikke være startspærrer, da dette er indbygget i min nye cykel.
På forhånd tak.

Mvh Magnus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scorpio alarm?
  • #1   14. feb 2008 Er lige med på en lytter, har overvejet Scorpio da det med perimetersikring er smart og at den giver dig oplysningerne på fjernbetjening...

  • #2   14. feb 2008 Jeg har en scorpio s500 eller sådan noget.
    Den har områdssensor. ok det bruger jeg ikke da der er fyldt med mulleunger her som elsker at få den til at hyle.
    Den reagere på følsomhed(spark let på dækket). Rejser du mc´en reagere den osv. Den sender til ens modtager som er på størrelse med en pakke tændstikker, den hyler og vibrere. Jeg sover meget tryggere nu eftersom jeg har prøvet at få nappet en mc.


  • #3   14. feb 2008 Arbejde med Alarme olign til hverdag. Og kan kun sige at prisen hænger meget sammen med kvalitet .Oftes oplever du fejl alarme .funktioner der fejler. utroligt stort batteri forbrug- osv-. på de bilige alarm . .jeg har monteret utrolig mange scorpio alarm og har kun haft problemer med 2 -men det var så også efter de har været monteret i 4år -. Der få du vandtæt box - med kvalitets komponenter. og god batteri forbrug. Se det lidt som tør du købe bremse klodse til din mc - hos thansen .hvis ja så er det nok godt nok . så kan du jo kun håbe på den kan bremse .det er bare forsent og finde ud af når du skulle have været bremset. .Samme med din alarm det er forsent og finde ud af om den til 1000 kr er god nok -.

  • #4   14. feb 2008 Kawakanut; mange tak for indlægget.. Jeg tror det bliver en Scorpio alarm.. !

  • #5   14. feb 2008 Det vil du helt sikket blive gladest for -.dumt sted og spare .Bare skriv hvis du skal bruge hjælp

  • #6   14. feb 2008 Hej. Hvem sælger disse alarmer? Noget som er let at montere selv?

  • #7   14. feb 2008 Du kan købe dem på ebay.com den nyeste model koster inkl . moms skat osv. ca 2800 inkl alt. og den er lige til at smide på - Du kan købe plug a play lednings net. til de fleste mcér samme sted du købe alarmen .Ellers kan du købe den i dk hos http://www.bits4bikes.dk/group.asp?group=15&sub=15

  • #8   14. feb 2008 Okay lyder meget godt smiley Takker.

  • #9   14. feb 2008 Jeg kører med SRi500 hedder den vistnok, med den sorte TRS-6B fjernbetjening til. Jeg købte denne lidt dyrere kvalitetsalarm da jeg vil undgå fejlalarmer. Har perimetorsencor og plug n' play ledningsnet som tilbehør, supernem montering uden at klippe nogen steder. Så tror jeg den kan programmeres på lidt flere måder end de billige alarmer. F.eks. kan du bare page med den hvis du sidder på en café og vil undgå folk piller, så vibrerer fjernbetjeningen men sirenen går ikke igang, og der er mange flere muligheder...
    Har kun gode erfaringer indtil nu, har siddet på siden maj 2007.


  • #10   15. feb 2008 når man aktiverer den, giver den så sådan et bip og blinker med lyset?

  • #11   15. feb 2008 Kan perimetercensoren slås fra således at den ikke går i gang når folk går forbi den på gaden f.eks.???


  • #12   15. feb 2008 Når man aktivere den så blinker blinklys lige og den siger en lyd ja.
    Den områdssensor kan man slå fra. jeg bruger sjældent min. den kan vist også programeres i radius.


Kommentér på:
Scorpio alarm?

Annonce