{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Jeres Vinter "projekter" {{forumTopicSubject}}

Ja vi har jo alle et par ting eller 2 vi gerne vil gører ved knallerten. UD med guldkornene:)
Jeg vil lave min 1997 gixxer om til en streetfighter! Af med alt det kåbe halløjsa og på med et "crosser" styr(dyreste er den nye styr holder.. hmm ca 1800 bobs!). Prøver stadig at finde ud af hvad forlygte jeg skal have. Er tændt på de der "bandit" mini kåbe som man ser i amerikanske stune videos... Må se... Det er mine planer.. Jo og så lidt mere nedgearing:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres Vinter "projekter"
  • #1   20. sep 2005 Jamen jeg har tænkt mig at bygge min lille z400 fuldstændig om.

    Ny motor som er vandkølet + 100 cc mere og ca 30 hk mere end den originale motor. og komplet hjemmelavet udstødningsystem ( dog bliver det en B O S carbon dæmper som skal give den det sprøde brøl )

    så her jeg lige fået sat suzuki bandit bagsvinger på og forgafflen er lige blevet tilpasset så den også passer.
    jeg tager også bremse systemer og fælge fra en suzuki bandit.

    jeg vil have nyt sæde, ( fra en z650/900 eller z100 ) og så sætte det på uden anderøven for at lave noget specielt. så skal jeg have en digitalt omdrejningstæller og en cykel computer til at måle hastighed, disse ting skal jeg så på en eller anden måde have sat fast på et stykke dørk plade, sammen med lidt kontakter. så det tilsammen bliver et rigtig flot og enkelt "panel"

    stellet bliver larkeret blank sort (tror jeg)
    Tanken og side dækslerne ( som bliver hjemmelavede ) bliver nok larkeret mørk rød metallic ( håber på at kunne finde en farve med metal som stadig ser gammel ud )

    og meget meget mere, men i skal jo ikke vide det hele hehe ( der skal jo være lidt overraskelser, som i kan se når den bliver færdig )

    Mvh Rune

    P.s så må du lige huste at tage nogle billeder så vi andre kan følge med i dit projekt.
    For det lyder sku spændene hehe


  • #3   20. sep 2005 Jeg mabgler bare cyklen hehe.. men har en i tankerne for delene er på vej..

    Har erhvervet mig en RSV bagsvinger, og er på jagt efter en Hornet tank.

    Regner med en chopper forlygte, den af de der aflange typer.

    Hjemmelavet udstødnings system, i det sammen hæng mangler jeg en gammel brugt carbon can, må meget gerne være ridseret osv...

    Mangler også et styr, men gider ikk det almindelige streetstyr, skal have noget med en bro over osv.

    Raiseres, koster virkelig det blege så vil se om jeg ikk kan sætte en af mine venner påsagen med at lave sådan et par stykker, medmindre en af jer har et godt tilbud smiley

    Jo håber på at rende over en RSV bagende eller noget i den stil, en ZX6R ville heller ikk være dårligt.

    Stellet skulle gerne pulverlakeres i mat sort, og det samme med resten af cyklen.

    Gafler fra en hvilken som helst model, bare det er USD.

    Regner med Brembo calipere.

    Og skal sidst men ikk mindst have fat i et par ha fat i et par fælge med dæk str. 120 og 190 (180) 17"

    Ligger nogen inde med et par dele de kunne tænke sig at sælge eller kender nogen som vil af med noget, så er jeg da interesseret..-


  • #4   20. sep 2005 Min Gixxer skal have USD forgaffel med speciel lavede gaffelbroer, polerede 6 stemplede Hayabusa bremsekalipre, flamediscs foran, bagskive med laserskåret GSX-R loge bagpå, alt skal omlakeres (sort med gylden perlemor), topkåben skal spartles og ombygges med elipsode lygter og skjulte diode blinklys, fælgene skal omlakeres og kanten skal poleres op igen, digital instrumentering monteres, Gilles GP-light clip-on monteres

    Også har jeg et par projekter, som en R6/SV bagende på en CBR 600, en R1 bagende på en Blackbird og endelig en mindre styling af en ZX10R....

    Mon ikke vinteren så en gået smiley


  • #5   20. sep 2005 Jeg har også et par ting jeg skalhave lavet om til vinter, men jeg løfter ikke sløret for noget! - den slags skal man holde for sig selv! - men så snart hun er på benene igen, så er jeg klar med pics!
    ( Med trykladning og gas, så undgår man stress! ) smiley


    Jonas


  • #6   20. sep 2005 Tjaee, jeg skal have flået den misforståelse af en 400ccm motor ud og have smidt en 650 (+) motor i smiley

    /
    Jesper


  • #7   20. sep 2005 Uha, der skal skam ske en del ting med den lille gixxer.. Men lige præcis hvad, må I vente med at se til foråret! smiley
    Dog vil jeg godt løfte sløret for, at det bliver noget med en del omlakering, polering, og så bliver der skiftet/modificeret lidt dele hist og her!

    Personligt kan jeg slet ikke vente med at komme igang med projektet! smiley


  • #8   20. sep 2005 ved ikke helt hvad der skal dke, men regner da bestemt med lidt sjov i gaden.
    er der nogen der har erfaringer med at ned geare en rf? passer den tandhjul med en bandit?
    håber at der er en der kan hjælpe.


Kommentér på:
Jeres Vinter "projekter"

Annonce