{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ørepropper!!
  • #1   8. jun 2008 jeg har formstøbte til dj brug. .og nogle billige til mc brug.. Jeg synes personligt det er overkill med formstøbte til mc brug, men de sidder naturligvis bedre, og du kan få dem dæmpet den grad du har lyst til.

    Købte iøvrigt mine ved aku i Randers.. (også dem jeg bruger til MC brug.. de hedder Quiet og ser således ud: http://aku.dk/pro-quiet.htm <.- de er gode og de er billige.

    mine formstøbte kostede ca. 1600 kr. med 25db filter. .(det er musikerøreværn, så med lineær dæmpning.. tror de er lidt billigere når de bare skal dæmpe normalt. )


  • #2   8. jun 2008 Jeg har et par til når jeg er ude og lave diskojobs, og det virker, jeg kan have dem på 8-9 timer i træk ude at de sidder og irretere, dog har man lidt ondt i øregangene når man tager dem ud, men det er væk efter 10 min, i modsætning til dem der ikke er formstøbte hvor det gør ond fra man sætter dem i til man tager dem ud.

    Jeg har endnu ikke prøvet dem på MC da min ikke larmer så meget, men til at modstå lydtryk er de fantastiske, også fordi lyden i dem er den samme som den ville være hvis du kørte uden, den er bare dæmpet 9, 15 eller 25 db. Det fede ved dem er også at du stadig kan høre hvad folk siger til dig uden at de skal råbe.


  • #3   8. jun 2008 har fået fine fra Phonak, og er helt tilfredt med dem smiley
    De fjerner alt vindstøjen, samtidig med at man stadigvæk kan snakke med folk, når man har hjelmen på (hvilket man jo ikke kan de de gule dimser), fx når man holder stille i vejkryds.
    Og som en bonus så generer de ikke det mindste.

    Prisen på små 1100-1300kr kan umiddelbart virke høj, men de er altså alle pengene værd efter min mening. Og i løbet af fem års tid, kan du jo hurtigt få brugt en del basseører på almindelige generende engangsøreproppedimsedutter

    Mvh
    Ulrik


  • #4   8. jun 2008 Jeg sover i øvrigt også med dem nogle gange, når der bliver festet lidt for meget, her på kollegiet, eller når min overbo ligger og hygger sig lidt før højlydt med damen kl 3 om natten smiley
    Man sover helt fint med dem, da de virker helt naturlige at have i ørene. Og vækkeuret kan man også høre (hvis man ellers vil, hehe)

    Så de er klart anbefalelsesværdige.


  • #5   8. jun 2008 Jeg fik lavet et par formstøbte inde i militæret og jeg er godt glad for dem, de fjerner altvindstøj og toppen af det andet larm, men man kan stadig høre maskinen og føle den hehe
    Men pris mæssigt ved jeg ikke om det er det værd hvis man selv skal betale. Men de er rigtige behaglige at have i og så (hvis man får dem uden håndtag) kommer de ikke i kambolage med hjælmen på nogen måde...
    Håber du kan bruge det til noget...


  • #6   8. jun 2008 Super og tak for hjælpen gutter!! hehe ved ikke om det er overkill på mc, så sku i prøve en tur på min TL'er, den gør jo selv harley'erne bange!! -LOL-

  • #7   8. jun 2008 Jeg kører med de billigste skumfiduser man kan få.. de skal bare mases sammen også ind i øret så tilpasser de sig fint synes jeg:)

  • #8   9. jun 2008 martin, det er slet ikke overkill, man kan jo få tinitus af vndstøjen rundt om hjelmen, så brug de 1200 et sæt phonak koster, du vil ALDRIG fortryde...

    jeg bruger også mine når jeg slår græs eller sågar på arbejde og så lige et par hørebøffer udover, så er der totalt stille..... aaaahhhh

    p.s de duer også fantakstisk til at ignorere konen


  • #9   9. jun 2008 Sonomax i Kbh. De laver formstøbte imens du venter - så du får dem med hjem øjeblikkeligt. Det er smart og det virker 100%...

    http://www.soundear.dk


  • #10   9. jun 2008 Jeg bruger silicone. I Matas har de dem i små æsker. Det er 2 stykker silicone som du så selv former til dine ører. Prisen er 26.95 pr æske.

    Palle


  • #11   9. jun 2008 Jeg venter stadig på mine fra Phonak.

    Fik lavet afstøbning for et par uger siden og afventer nu leveringen. Glæder mig - jeg kører over 50km hver dag på MC, og mener bestemt ikke det er overkill. De alm. skumørepropper er for belastende for øret når man har dem på for længe.

    Glæder mig til at få mine formstøbte.


  • #12   9. jun 2008 jakob, jeg synes bestemt du lige skulle give dem et kald, jeg havde mine efter 8 dage

  • #13   9. jun 2008 Har lige talt med dem. De havde ikke modtaget min betaling.

    Jeg har lige checket det og pengene er betalt den 19. maj og de ville nu lige kigge efter en ekstra gang. Kedeligt at de ikke er helt opmærksomme på det, men skidt - så må vi håbe jeg får hastebehandling.



  • #14   9. jun 2008 Jakob (Vendsyssel) B: Der gik lidt over 3 uger, før jeg fik mine. Så det kan vist godt tage lidt tid.

  • #16   9. jun 2008 Musik er vel følelsen af vinden og se naturen omkring en.

    smiley


Kommentér på:
Ørepropper!!

Annonce