{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Kvinder / piger og mc ? {{forumTopicSubject}}

hej

lod lige mærke til at der i de sidste par dage har været et par indlæg af det smukke køn, og så kom jeg til at tænke på hvor mange findes der egentligt herinde som kører mc, for de turer jeg har været med på, der har der ikke været en eneste med, hvorfor ikke piger? gider i bare ikke eller er der for meget mandehørm?

håber der er flere friske hun"KØN"svæsner der vil med på turerne næste sæson...

MVH
Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvinder / piger og mc ?
  • #1   10. nov 2005 Hey, hihi.
    Jeg har selv tænkt det samme, hvor mange piger er vi egentligt aktive her inde på galleriet???

    Jeg er jo selv en af slagsen, og jeg er super aktiv, jeg er online hver dag, for lige at tjekke om der er sket noget nyt osv.

    Hmm jeg overvejede flere gange at tage med på nogle af fællesturene, men ofte passede det ikke lige med tiden, eller også var det nogle alt for lange ture, i forhold til hvad min bagdel og mc har lyst til at være med til (har jo kun en lille fræk 125 ccm sag) smiley

    Men piger giv lyd fra jer... om ikke andet kan vi jo lave vores egne fællesture *GGG* smiley


    Heidi


  • #2   10. nov 2005 jamen heidi, der er masser af turer der ikke er specielt lange, og hvor der egentligt mest drikkes kaffe og snakkes, og der er da flere af gutterne der er med på 125´er også....det må da aldrig være en hindring, uanset hvad så er der altid en af de erfarne gutter der lægger sig bagerst og samler op, hver gang vi drejer fra en given vej....så vi er sikre på at alle er med hele tiden, og der køres ikke generelt stærkt...kun i små perioder, og så samles vi igen....så kom nu piger ud af busken og med på vejen.....

    Der tages altid hensyn til alle dem der møder op, så alle er ALTID velkommen.... jo flere jo sjoverer...

    MVH
    Kenneth


  • #3   10. nov 2005 Tjahh – jeg er jo også en af de piger der sidder og ”lurer i kulissen” men som endnu ikke har været med på tur.

    Undskyldninger har jeg nok af:

    I starten var det noget med erfaringen. Jeg fik først mit kort i Maj, og ville gerne have lidt rutine inden jeg kastede mig ud i kørsel i flok.

    Det kan jeg så ikke længere bruge som undskyldning, og så kommer den næste. Tiden. Med fuldtidsjob og barn og hus og have og MC der skal pudses, ja – så er der ikke meget fritid til overs, og ofte er kalenderen booket langt frem i tiden. Og fælles-turene herinde fra opstår jo ofte ret spontant, sååå…

    Og så til den sidste undskyldning. Jeg synes ofte at der lægges op til en tur med ”frisk kørsel” – og jahhh, jeg kører jo chopper ik’, og jeg kunne måske være lidt nervøs for om jeg ikke har mod til at følge med slænget….

    Forrige søndag var jeg med på min første tur sammen med mange andre MC’ere. (Nordsjællands MC Klub) og det gik ganske fint, og her havde jeg absolut ingen problemer med at hænge på, da de kører meget pænt og inden for lovens grænser. Det var sjovt at være med i en større gruppe, og det er helt sikkert noget jeg gerne vil prøve igen når vejret, tiden og muligheden går op i en højere enhed.

    Jeg er også frisk på en tøsetur – men er egentligt temmelig ligeglad med hvilket køn mine medkørere er.

    Pia


  • #4   10. nov 2005 det lyder fandeme godt....."vi" ( underforstået os "drengerøve") venter med spænding på et udlæg...*S*


  • #5   10. nov 2005
    Hej.. Ja jeg er da også¨onine næsten hver dag og har også været afsted på ture.
    Arrangerede da også en frisk fællestur fra Vejle i sommers smiley - hvor jeg godt nok var eneste hunkøn ud af 13.. men hva´. det var en god tur smiley


  • #6   10. nov 2005 og der skulle selvfølgelig stå online smiley

Kommentér på:
Kvinder / piger og mc ?

Annonce