{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

hvordan står det til?? {{forumTopicSubject}}

med jeres cykler? er i stadig tilfredse med dem nu hvor sæsonen er ved at være slut? nogen vinterplaner for ombygning? evnt skift til andet mærke? ja hvordan står det til med hyosung i dk??

selv har jeg stadig ikke fået min cykel tilbage efter den blev stjålet 3 juli. det kan jeg så enten takke buchberg mc for, eller hyosung danmark... buchberg undskylder sig med at han ikke kunne få dele. så var der en eftertaksering på en bagbremse skive, den har så taget 2,5uge nu at få hjem og udbedre. det mest useriøse foretagende jeg nogensinde har oplevet. når man kun har et mærke at forhandle, så har man sku da noget så simpelt som en skide bremse skive på lager. eller hvertfald har den leveret næste dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan står det til??
  • #1   8. okt 2009 hehe da jeg købt min i sin tid var der ingengrænser for hva tind de havde på lager i tyskland, meeeen nognen gang er det tyske postvæsen meget langsom.... hehe har ikke rigtigt fået trillet megt på min i år da den først var klar i uge 30... skal jylland rundt lørdag i uge 42 , hvis der er nogen der er frisk e


  • #2   8. okt 2009 Tja, min den spinder bare - og efter jeg har fået den tilbage fra service i dag kører den bedre end nogensinde smiley Der er monteret Rapidbike på min og den har de finjusteret lidt på ifb. med service - nu trækker den perfekt fra bunden og kører rent selvom den er kold. Jeg har været meget tilfreds med min fra dag ét, men syntes godt den kunne trække bedre / renere fra bunden - men det er der så rådet bod på nu smiley

    Ang. planer for vinteren så skal den males om, og småting som fodhviler beslag og grebet bagpå skal males samme farve som stellet.

    Alt i alt så har jeg ikke fortrudt mit købt et øjeblik.


  • #3   9. okt 2009 Når Hyo´en engang inde så længe bliver kørt i vinterhi, skal jeg have skiftet en pakdåse i vandpumpen. Det har sku første prioitet.
    Så vil jeg gerne have lidt flere heste end de 72,3hk på baghjulet som jeg PT har, så skal også se om jeg kan nå at få lavet RamAir.

    Så vil jag have lavet dioder som potions lys foran, samt Xeon lights i nær og fjern lys, samt have fundet diode blink bag til....

    Det var noget af det som jeg skal få de kolde måneder til at gå med.


  • #4   9. okt 2009 Hvad med jer, hvad har i af planer med jeres cykkel til vinter..?

  • #5   9. okt 2009 well når buchberg ellers engang får fingeren ud så jeg kan få min cykel tilbage, så har jeg et sæt 6 stemplede tokico bremse kalibre liggende med cnc fræste adaptere, så det passer lige på(jeg nåede bare aldrig at få dem på inden cyklen blev stjålet) og en radial bremsemaster fra en gsxr750. så sku den gerne bremse hehe


  • #6   9. okt 2009 skal ha monteret speedo meter og opdateret min profil

  • #7   11. okt 2009 Jeg har lige måtte lide den tort, at lægge en ny maskine i min, til trods for store ord om at min 2005 ikke var i farezonen, stolede jeg på min tidligere arbejdsgiver daværende Hyo importør, Nic Christiansen, det skulle vise sig ikke at holde stik, 23000 km så var jeg et ventilhoved fattigere samt en del kontanter, jeg var så heldig hvis man kan sige det at Kent Buchberg somer min Mc mekaniker fandt en 2009 totalskade med 3200 km på bagen hvor vi købte motoren, så en lille uge efter var jeg kørende igen, gevinst ved dette, et bedre gearskift og en lettere pung, ellers ingen forskel,den kører stadig brandgodt, vinterproject bliver at få malet stellet sort.

  • #8   11. okt 2009 ærgeligt, fik den nogensinde justeret ventiler? eller hvad var det der gik galt i motoren?

    ang buchberg, ærgeligt han ikke har været i stand til at få min cykel på gaden så hurtigt, jeg har ventet 3mdr nu. og den sku bare ha ny plastik og nogle småting.


  • #9   12. okt 2009 den skal nok vaskes godt og grundigt af for salt osv, hvis du forventer at den skal overleve længe

  • #10   12. okt 2009 hehe en hyo er ikke så gode venner med salt.. men hvis du har adgang til en hedvands renser kunne det være et hit

Kommentér på:
hvordan står det til??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce