{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Forsikring hos ETU {{forumTopicSubject}}

Har lige forespurgt på min HD fra 1956

Men får at vide, at den er for "NY" til de vil forsikre den !!
De forsikrer kun HD fra før 1951....

Synes det lyder underligt, kan det være rigtigt ??
Synes der er mange af jer der har nyere Cykel, med forsikring hos dem !!!

Eller tager jeg fejl ??

Mvh. Lars


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring hos ETU
  • #1   21. apr 2010 har fået det samme afvide hos dem, min er fra 52, og så ska de også stå i orginalt stand. hd klubben har også skiftet forsikrings selvskab nu,da der har været en masse snak om at deres forsikringtegner have meldt en kunde til told og skat, angåne mangelne afgiftbetaling på en ombygget harley. så de kan vel lave en rimlig fornuftig forsikring!

  • #2   21. apr 2010 Jeg har fået tilbud på min cykel fra ETU og den er fra 1954.

    Det var ingen problem at få den igennem dem.


  • #3   21. apr 2010 Så er der åbenbart forskel på folk ;o)

  • #5   21. apr 2010 Tak for svar...

    Jeg har også sendt begæring afsted i dag hos HDCDK ;o)

    De er sgu seriøs, har forsikringsbevis i morgen !!


  • #6   21. apr 2010 Jeg har sagt ja til et tilbud på veteran forsikring hos ETU, min er fra 74

  • #7   21. apr 2010 Har min ved ETU - og er langt bedre dækket end ved HD og billigere. (meget endda) Men det har nok også noget at gøre med at min firma og min fars firma ligger for RIGTIG mang peneg i forsikringer. Når der er tale om omkring 20 biler, 4 motorcykler, og flere nye bygninger, hus, sommerhus, osv. så hjælper det nok på det. :O)
    Men min forsikring er god hos dem. Så jeg er meld ud af HDCD.


  • #8   22. apr 2010 fenris, vi ska ha nogle tal på boret, så man kan se hvad man kan spare, på en hd som din!

  • #9   22. apr 2010 Jamen du kan nok ikke bruge dem til en skid. Da jeg/vi ligger for flere hundre tusind kr. i forskiringer om året.
    Jeg giver KUN 4000 fuldkasko men en selvrisiko på 5000 - også ved tyverri.
    Og må køre 9 md. for en mc til 300000+


  • #10   22. apr 2010 ved ikke med jer, men jeg kan få min forsekeret til 3900kr og er vuderet til 130.000kr det er da ok ved HDCD syntes jeg!

  • #11   22. apr 2010 Ja 3900,- er rigtig fornuftigt.... Er lidt bange for, at de måske vurderer min højere !! Det jo både godt og skidt....

    Hos ETU skal de have alle forsikringer i hustanden, før de overhovedet, vil begynde at tale om HD efter 1951 !!

    Så dem har jeg droppet frem for HDCDK...


  • #12   23. apr 2010 HDCDK er bare nogle SVIN med deres forsikrings politik.
    1:
    Man SKAL have en HD for at blive medlem - Ok. Det kan man forstå.
    2:
    Men har man ikke været medlem af HDCDK i et år - er det x 2 på ens forskiring det første år. Hvad fanden er nu det for noget pis........
    For man kan sku ikke forsikre sin HD andere steder end dem hvis man er ung/ eller ikke har en virksomhed osv.
    3:
    Så spurgte jeg deres forskiringsmand hos HDCDK - ja men det var fordi der var en del som havde lavet nummere før i tiden. Så nu gik det ud over "vi" andre.
    Ja det er godt med dig din Klovn.
    Alle de gamle medlemmes forskinger skulle gå op - men nej nej. Det kommer de nye folk til at betale for. De gamle beholder deres pris og får ikke x 2 i et år.


  • #13   23. apr 2010 man kan jo bare melde sig ind med et projegt,man gård og skruger på, og så gå som pasiv medlem i et år for 550kr, og så efter det, få den halve prime nor man ska ha plader på svinet, det gør jeg nemlig! smiley


    men det der med at ander ska betale for en lille gruppe der har snyt/snydr, sådan er det jo altid, det samme geller også for bil forsikring!

    står der bmw på blokken skal du betale for rasten af flokken! son er det!!


  • #14   23. apr 2010 det med biler gåt bare op i hvad biltyve helst vil stjæle!!!

  • #15   23. apr 2010 Ja - det ved jeg godt man kan. Men hvor lamt er det at have en motorcykel til at stå fordi man ikke kan forsikre den før om et år. :O(
    Fordi de som klub ikke kan finde ud af normal opførsel og etik. Så lader de nye medlemmer betale for deres gamle fejl. Magen til narhatte.


  • #17   23. apr 2010 min ide er da god nok,nor man ved at man ikke kommer ud at køre før til næste år, på grund af ander udgifter der er vigtiger en harley sjov, så slepper man da for dobbelt prime, som typisk lekker på 10,000kr det første år!

    men nu siger glenn at det er taget væk, det var da dejligt for den der er første gangs køber i år!


Kommentér på:
Forsikring hos ETU

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce