{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP!!! Kølervæske
  • #1   31. mar 2011 Hej Jesper.

    Jeg mener bestemt der er et overløb fra køleren, som afleder eventuelt overskydende kølervæske. Du skal lige checke hvor kølervæsken kommer ud henne. Overløbsslangen ender nede under motorcyklen, men kommer der vand ud oppe ved køleren er der nget galt. Håber på det første. I modsat fald har jeg en køler med slanger, termostat og dæksel til at ligge.
    Hvis ikke du har prøvet det, så start maskinen op, og lad den køre til blæseren på køleren går i gang. Herefter skal du checke hvor væsken kommer fra.
    Fik du tændspolerne til at virke?

    mvh. Henrik


  • #2   31. mar 2011 den skuder det ud ved højre side at røven... det gjorte min da toppa n kig sidste år

  • #3   1. apr 2011 Hej Henrik..
    Nej væsken kommer ud oppe ved dækselet .. smiley

    Ja Ja det spiller bare med de tændspoler der..:)


  • #4   1. apr 2011 Super med tændspolerne.

    Det lyder som om, at du har hældt for meget væske på køleren. Alternativt er din kølerprop utæt. Jeg har reservedelene, hvis du skulle få brug for det.

    mvh. Henrik


  • #5   4. apr 2011 Det er jeg ikke i tvivl om at du har Henrik:) jeg prøver at køre en god tur også ser vi hvad der sker:) hehe
    Men ellers tak for hjælpen skriver lige hvis jeg skal bruge noget. smiley


  • #6   4. apr 2011 tror sku næsten jeg bør lave min færdig næste weekend. så kan den ryge til mekker hurtigst muligt...

Kommentér på:
HJÆLP!!! Kølervæske

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce