{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

Vinterprojekter? {{forumTopicSubject}}

Hej alle SRAD-Ejere.....

Har nogle projekter på jeres cykler her i den "trælse" periode der rammer os?

Jeg Jeg selv har et par små projekter jeg skal have gang i. Har købt en doubble-bubble af en af de andre medlemmer herinde jeg skal have monteret. Og hvis jeg finder de helt rigtige blinklygter så skal de også indkøbes og monteres.

/Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinterprojekter?
  • #1   16. nov 2012 Jo der er altid noget ikk, leder efter en racefit potte og så lidt gejl og hvis der er penge til det så nogen nye fælge

  • #2   16. nov 2012 Man kan altid finde noget at bruge pengene til på cyklerne. smiley
    Hvilken potte og fælge søger du?

    /Christian.


  • #3   17. nov 2012 skal have kigget på min starter, den syntes den skal sluge 150amp når cyklen er blevet varm... det er nok lige meget nok til det lille 8A batteri der er på den smiley

    Ellers har jeg fået lavet alt sidste år, der var motoren skilt af fordi der gik et plejlleje, så den er frisk som ny nu smiley


  • #4   17. nov 2012 Potte hedder racefit, ser ud som en moto gp potte lyder bare bedre, kig på youtube. Fælge ja drømme er pvm 10y men kun hvis jeg kan finde nogen til den rigtige pris for de er vold dyre.

  • #6   18. nov 2012 Morten P : Det lyder sku ikke sjovt med et plejlleje...... smiley Hvordan lyder/mærkes det når sådan et er gået.

    Kenneth r : Er det denne type http://www.youtube.com/watch?v=6Xnf_njI0PY
    Eller denne type http://www.youtube.com/watch?v=6be1DffzcXA
    at du går efter? De lyder jo begge godt. smiley
    Rent udsensmæssigt syntes jeg den lille er pænest, men smag og behag.... Der er måske også mere tilpasning med den lille af dem.
    Mht. fælge, så ER det virkelig kongefælge pvm 10y. Det klær stort set alle..... Og ja prisen er bestemt også derefter...

    Lasse J (7800) Er det undertail med diodelys du kigger på? Eller en hvid diodelygte som vi skrev om tidligere?


    /Christian


  • #7   18. nov 2012 Det er nr to alt for Nice ikk y10 total fede. Lasse prøv introbikes. Com de har alt. Kigger selv på eBay. Com der er også masse a lir. Kunne være at man skulle prøve og samle sammen hvis der var flere der skulle ha noget der fra

  • #9   18. nov 2012 Christian M: tja du er ikke i tvivler om at du skal stoppe, motoren banker og den kan ikke rigtig trække noget, så det er ikke svært at gætte at noget er galt smiley

  • #10   21. nov 2012 Nyt for og baghjul, så nyt kædekit hvor jeg vil prøve med en lavere gearing (erfaring fra andre som har prøvet det modtages gerne)
    Naturligvis olie og filter skift.
    Og så har jeg et shiftlight der driller som skal kigges på.
    Muligvis andre bremseklodser..

    Hmm tror ikke der bliver råd til gejl i år smiley


  • #11   21. nov 2012 Lasse: Ja det giver den et helt andet udtryk når der kommer det undertray på smiley
    Men er der ikke noget med at afstanden på blinklys skal være 18 cm....

    Morten: jeg håber ikke jeg får brug for den viden. Troede måske det kom snigende, men det lyder det så ikke til ;(

    Mr T: jammen det er også det grundlæggende man skal have på plads før der er plads til det andet sjov.
    Du skriver du ska have andre hjul på, er det komplette eller er det dækkene du mener?

    Jeg fik selv et par ting mere på listen: bobbins i sort og et sæt løftere. Har kigget på dem thansen har. Har i erfaring med dem?

    /Christian.


  • #12   21. nov 2012 Næ men probolt har dem også og de er gode nok

  • #13   22. nov 2012 Det er helt rigtigt Christian, smiley Ej skal dog heldigvis nøjes med dækkene smiley Jeg har købt en løfter i Biltema til 199 som er ganske god og helt stabil.

  • #14   22. nov 2012 Mr T. Så er det til at overkomme når det er dækkene som står for udskiftning. Hvad skal du have sat på af dæk og kan du begrunde dit dækvalg?
    Den løfter du har, er det til forgaffel eller til gaffelkronen?

    Kenneth. Jeg har også luret lidt på dem probolt har, men jeg bliver alt for fristet af alle deres andre produkter smiley
    Så tør næsten ikke begive mig ind på deres side igen. smiley


  • #16   22. nov 2012 Hehe ja det gør man skulle bare lige ha lidt sidste gang jeg var der inde det blev så 1000 kr da jeg også købet noget til min kones suzuki

  • #17   22. nov 2012 Har Bridgstone bt016 pro på den nu, og det bliver dem igen da jeg syntes de hurtigt får en god temperatur og der er mange km i dem. Eller dem der hedder S20 som bare er en nyere version af bt016.

    Jamen der en bagløfter men bruger den som også foran, stikker bare en stang igennem forakslen og løfter i den.

    Men kan se de også har fået en anden model som åbenbart kan det hele.

    (link fjernet)


  • #18   22. nov 2012 Lasse. Ja det kan man da prøve. Men det var nogle trælse penge at komme af med på den bekostning. smiley
    Men når det så er sagt, så ser det jo også godt ud smiley skal du have andre blink bagpå, eller er det et supplement?

    Kenneth. Ja det løber ret hurtigt op, jeg gad godt have alle skruer osv skiftet ud med enten guld eller grå skruer og hvad dertil følger. Meeeen tør sku slet ikke regne på hvad det ville koste smiley


  • #19   22. nov 2012 Tro de har en pakke til srad til 2500 men det er også mange penge

  • #20   22. nov 2012 Det vist også "kun" skruer. Så er der låg til bremsevæskebeholdere, olie skruelåg osv osv osv. smiley
    Og ja det er da også mange penge for at skifte farven på de skruer som i forvejen funker fint smiley


  • #21   22. nov 2012 Men når man gejler mc tro jeg ikk man skal tænke på om det funker:-)

  • #22   22. nov 2012 True true smiley

  • #23   23. nov 2012 Christian det er faktisk slet ikke så dyrt hvis det kun er kåbeskruerne i første omgang

    I grå (link fjernet)

    Og guld http://www.probolt.dk/alloy-fairing-kit-gsxr600-97-00-gold.html#.UK7G2uR20iU


  • #25   23. nov 2012 Mr T. Dine link virker ikke smiley

    Lasse. Det er da også klart det pæneste. Men pas på at kan ses og også at man kan skelne hvilken side du drejer til. Bare så man ikke ender med en bil eller større i nakken ;(


Kommentér på:
Vinterprojekter?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce